کد خبر: ۱۰۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

بزرگترین مجتمع تولیدی فرآورده های نفتی در سروستان احداث می شود

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سروستان گفت: بزرگترین مجتمع تولیدی فرآورده های نفتی به زودی در سروستان کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

به گزارش  شیرازه، سلیمان صفری، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سروستان در گفتگو با ما با اعلام این خبر گفت: بزرگترین مجتمع تولیدی فرآورده های نفتی به زودی در سروستان کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.


وی در ادامه این مطلب افزود: تولید انواع قیر و عایق های رطوبتی، تولید انواع ظروف فولادی و آهنی 200 تا 2000 لیتری جهت حمل فرآورده های عایقی و الیاف شیشه ای از جمله محصولات تولیدی این مجتمع می باشد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سروستان با اشاره به میزان سرمایه گذاری این پروژه گفت: این مجتمع بزرگ تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 3هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره 2 سروستان احداث می شود.


وی همچنین تاکید کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ تولیدی زمینه اشتغالزایی 1000 نفر به صورت مستقیم ایجاد می شود و بخش زیادی از معضل بیکاری در این شهرستان را مرتفع خواهد شاخت.


سلیمان صفری همچنین افزود: مجوز تاسیس این مجتمع صادر شد ه و سرمایه گذار در حال اخذ مجوز مکان ساخت آن در نقاط معرفی شده می باشد که به محض تائید،مراسم کلنگ زنی آن برگزار می شود.


وی در پایان این گفتگو تاکید کرد: این اداره تمام تلاش خود را در جهت هرچه سریع تر عملیاتی شدن این مجتمع بزرگ تولیدی که علاوه بر تولید فرآورده های نفتی سبب اشتغال زایی و حذف رنج و محرومیت از شهرستان سروستان خواهد شد به کار خواهد بست.


منبع:  سروستان ما

نظرات بینندگان