کد خبر: ۱۰۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

گلایه امام جمعه گراش از عدم فعالیت فرهنگی تعدادی از مسوول ادارات شهرستان

عدم حضور برخی مسوولان شهرستان در جلسات فرهنگی و همچنین جلسات دیدار با خانواده ی شهدا از جمله گلایه های امام جمعه گراش در خطبه نماز جمعه ۸ اردیبهشت سال ۹۶ بود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام شاه چراغ امام جمعه گراش گفت: در طول هفت ماه حضورم در گراش جلسات مهم و متعددی در  گراش در رابطه با فرهنگ عمومی شهر و امربه معروف و نهی از منکر  و غیره داشته ایم اما عده ای از مسوولان شهرستان در هیچ یک از جلسات فرهنگی حضور نداشته اند، هرجا جلسه ای در رابطه با مسائل مالی و پول باشد حضور دارند، اما در جلسات فرهنگی شهر غایب اند، مسائل فرهنگی شهر باید با همفکری و تعاون بین بخش ها و ادارت مختلف شکل بگیرد.


وی افزود: خط قرمز بنده  درگراش  منابع  شهرستان است که یکی از منابع مربوط به مسئله فرهنگی است. همه ادارات بودجه فرهنگی دارند حال این ادارات در رابطه با مسائل فرهنگی شهر چه اقدامی انجام داده‌اند. اگر قرار نیست فعالیت فرهنگی بکنید، اعلام نموده تا بودجه فرهنگی به دستگاه دیگری داده شود، به عنوان نمونه درشهر ولایت مدار گراش یک بنر در رابطه با شعار سال از طرف ادارات نصب نشده است.

 ایشان ضمن انتقاد  از عدم حضور برخی از مسوولان در جلسات سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران  بیان داشتند :خانواده های معظم شهدا و ایثارگران متعلق به گروه خاصی نیست، پس دلیلی برای حضور نداشتن وجود ندارد.

در پایان حجت الاسلام شاه چراغ ضمن تشکر از هیأت رزمندگان و سایر هیأت های مذهبی، درخواست نمودند همانطور که در دهه محرم و صفر حضور پیدا میکنید و خودتان فعالیت فرهنگی می نمایید  نسبت به جشن های اعیاد شعبانیه و جشن  مهدویت حضور پیدا نموده و منتظر نباشید دیگران حضور پیدا کنند.

منبع: گراش نما

نظرات بینندگان