کد خبر: ۱۰۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

پاسدار انقلاب‌اسلامی از دشمنان اسلام و استکبار جهانی هیچ ترسی ندارد

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: پاسدار فردی است که با پشتوانه ای غنی از معنویت الهی و فرهنگ حسینی بصورت خستگی ناپذیر در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد چندوجهی است که برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی تشکیل شده و حسینی زیستن در عین عمل انقلابی شاخصه های اصلی پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی متعهد به آموزه های انقلابی و اسلامی و متخصص در امور نظامی است، گفت: پاسدار انقلاب اسلامی با بهره گیری از روحیه جهادی همواره در مسیر پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با تاکید بر اینکه  پاسدار انقلاب اسلامی از دشمنان اسلام و استکبار جهانی هیچ ترسی ندارد، گفت: تفکر پاسداری یک فرهنگ غنی برای ایستادگی در مقابل زورگویان جهانی است که امروز با استقبال ملت های منطقه و جهان روبرو شده و هراس استکبار جهانی را در پی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین افراد در تامین امنیت، آسایش و آرامش برای ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: پاسدار فردی است که با پشتوانه ای غنی از معنویت الهی و فرهنگ حسینی بصورت خستگی ناپذیر در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه شان و شایستگی پاسداری در فرهنگ عزت الهی و افتخار دینی ریشه دارد، ادامه داد: اخلاص در عمل و تقوا در رفتار پاسدار انقلاب اسلامی متبلور می شوند و او کسی است که منشا ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه و حاضر در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی است.
نظرات بینندگان