کد خبر: ۱۰۹۲۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

حاشیه ای بر یک همایش؛ به نام ملت به کام دولت!

از طرح‌های افتتاح شده در شیراز گفتند اما از افتتاح چند باره بعضی پروژه‌ها و نیمه کاره بودن این طرح ها در زمان افتتاح کلامی به میان نیاوردند!
حاشیه ای بر یک همایش؛ به نام ملت به کام دولت!
شیرازه؛ دیروز در سالن صدرا و سینا همایشی برگزار شد که گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی نام داشت اما در واقع همایش انتخاباتی جناب روحانی بود. از اولین ساعات شروع این گردهمایی که با سخنرانی فرماندار و مدیران اجرایی استان همراه بود و با سخنان استاندار به پایان رسید، حضرات سخنران و حتی مجری برنامه با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری با پیام‌هایی متفاوت خواستار رای مجدد نمایندگان شوراهای شهر و روستا و مردمان‌شان به جناب روحانی شدند.

از طرح‌های افتتاح شده در شیراز گفتند اما از افتتاح چند باره بعضی پروژه‌ها و نیمه کاره بودن این طرح ها در زمان افتتاح کلامی به میان نیاوردند!

از افتتاح بزرگترین بیمارستان خاورمیانه وصف‌ها داشتند اما از میزان نقش این دولت در ساخت آن حرفی به میان نیامد!

به رسم‌ جناب اعتدال از برجام سخن‌ها راندند اما بی‌ثمری این درخت سست ریشه را مسکوت گذاشتند!

گویی از بالا دستور آمده بود که از اعتدال بگویید و امید، غافل از اینکه جیب مردم‌ از بی‌تدبیری تدبیرگرایان حکایت داشت!

در پایان به رسم تدبیر هم که شده میزبانی ناهار را پذیرا شدند و میهمانانی که از شهرهای مختلف استان به همایش دعوت شده بودند را آواره کوچه و خیابان‌ کردند!

میهمانان با صفی طویل که توجه همگان را به خود جلب می‌نمود با وعده ناهار تا رستوران طوبی که حداقل  یک کیلومتر با محل برگزاری همایش فاصله داشت زیر آفتاب گرم مجبور به پیاده‌روی شدند؛ عده‌ای در میانه راه اعطای ناهار را به لقائش بخشیدند و راهی شهر و دیار خود شدند و آنان که با پیاده‌روی طولانی عرق ریزان به میعادگاه رسیدند، به ناگاه خبر آمد غذا کم است و به پایان رسیده! در میانه صف‌ طویل و شلوغی که به انتظار ناهار کشیده شده بود دعوایی بالا گرفت و نزدیک بود تعدادی یقه به یقه شوند در همین بین عده‌ای دیگر، گرسنگی را به انتظاری نامعلوم ترجیح داده و رهسپار خانه شدند تا پیام‌اور نگاه تحقیر‌آمیز غرب‌گرایان حاکم به صاحبان اصلی انقلاب خمینی باشند.

این همایش علی‌رغم نیت و تلاش برگزارکنندگان آن نه تنها رایی برای جناب روحانی نداشت بلکه بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی این دولت فرسوده را بیشتر به رخ میهمانان کشید تا بار دیگر عدم کفایت مدیران تدبیر و امید را به دیده خود لمس کنند و با نگاهی آگاهانه و تیزبین سرنوشت خود و مردم‌شان را رقم بزنند. همین!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
و مكرو و مكرالله والله خير الماكرين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
خنده دار بود. يكي از سخنرانان خانم گفت: همانگونه كه آقاي روحاني در يادروز سعدي گفتند...!!! در حالي كه اصلا روحاني به همايش يادروز سعدي نيامد