کد خبر: ۱۰۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

یک کشته حاصل بی تدبیری در پروژه های انتخاباتی در لامرد

صبح امروز راننده خودروی پژو ۴۰۵ پس از برخورد با تک لبه های سیمانی که برای جداسازی خیابان بصورت موقت گذاشته شده بود، در دم جان سپرد.

به گزارش شیرازه، صبح امروز راننده خودروی پژو ۴۰۵ پس از برخورد با تک لبه های سیمانی که برای جداسازی خیابان بصورت موقت گذاشته شده بود، در دم جان سپرد! چند نکته در خصوص این حادثه دلخراش:


 صبح امروز راننده خودروی پژو ۴۰۵ پس از برخورد با تک لبه های سیمانی که برای جداسازی خیابان بصورت موقت گذاشته شده بود، در دم جان سپرد!

چند نکته در خصوص این حادثه دلخراش:

۱.   حادثه مذکور دقیقا در محل پروژه آسفالت ضلع جنوبی خیابان شهید مطهری(محله هیکلی نو) شهر لامرد رخ داد که  این پروژه بعنوان یکی از پروژه های تبلیغاتی و انتخاباتی شهردار لامرد، در جهت جلب نظر مردم این محله بشمار می آمد، طی یک هفته گذشته و با ریخته شدن قیر روی آسفالت قدیم و بسته شدن یکی از مسیرها،  مردم شهر را با مشکلات عدیده ای از جمله ترافیک سنگین مواجه کرده بود.

۲. شهرداری با گذاشتن لبه های سیمانی در ضلع شمالی خیابان و تبدیل آن به یک مسیر دو طرفه، سعی داشت این مسیر را باز نگه دارد، اما باز هم بی تدبیری و بهتر بگوییم عدم‌نظارت بر پروژه باعث شد در سمت محله قلعه ملا هیچ نشانگر و چراغ چشمک زنی برای مشخص شدن این مسیر جدید نصب نشود، که همین امر، باعث بوجود آمدن حادثه ای تلخ شد که جبران آن امکان پذیر نیست و  متاسفانه چندین خانواده داغدار شدند. 

۳. وقتی شهرداری با روی کار آوردن‌چندین پروژه، که بوی تبلیغاتی بودن آن فضای شهر را در بر گرفته است، خود را درگیر چندین نقطه عملیاتی می کند، اما بدون شک نظارت دقیق را از این نهاد خواهد گرفت، نظارتی که اگر با دقت انجام‌می شد شاهد مرگ یک انسان و یتیم شدن یک خانواده نبودیم.

۴. شنیده شده پس از اعتراضات گسترده مردم و وقوع این تصادف دردناک دستگاه قضایی با ورود مستقیم به این پروژه، دستور بازگشایی مسیر را صادر کرده، دستوری که هرچند دیر صادر شد ولی مشخص کرد بی تدبیری را فقط می توان با درایت و تصمیم قاطع برطرف کرد.

منبع:  لامرود

نظرات بینندگان