کد خبر: ۱۰۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده سپاه مهر:

افرادی که رشوه می‌گیرند ببینید در کدام ستادها فعالیت دارند/افرادی به خاطر پست و مقام خون به دل خانواده‌های مدافع حرم کرده‌اند

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: در شهرستان مُهر افرادی که فیلم‌های مبتذل در فضای مجازی منتشر می‌کنند صلاحیت آنها برای انتخابات شورای اسلامی تأییدشده‌ است و ببینید در کدام ستادها فعالیت می‌کنند.

به گزارش شیرازه،  شب گذشته سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در جمع بسیجیان شهرستان مهر و در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: ماه شعبان ماه خودسازی است و می‌بایست با انجام کارهای خیر و با گفتار خیرخواهانه تلاش کنیم و آینده خود را بسازیم.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: در مرکز شهر مُهـر بنرهای تبلیغاتی برپا کرده‌اند و تصویری از یک کاندیداتوری است و در زیر این بنر تبلیغاتی نوشته‌اند " ما به عقب بازنمی‌گردیم" و این‌جانب به‌عنوان فرمانده سپاه شهرستان مُهر که خود را خادم همه بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان مهر می‌دانم اعلام می‌کنم ما و بسیجیان با بصیرت این شهرستان، ما و مردم ولایت مدار شهرستان مهر به عقب برمی‌گردیم، به عقب برمی‌گردیم تا بار دیگر ندای مظلوم کربلا حسین‌ابن‌علی که می‌فرمود هل من ناصر ینصرنی را گوش دهیم و بدانیم که چه کسانی به این لبیک‌ها پاسخ ندادند.

وی افزود: ما به عقب بازمی‌گردیم که بار دیگر ندای لبیک یا ولایت یا امامت آقا ابوالفضل را مرور کنیم که همگان بدانند که به خاطر مشک آب نبود که دستانش از بدن جدا شد، بلکه به خاطر ولایت‌پذیری بود، به خاطر وفاداری بود و به خاطر تشنگی نبود و به خاطر آب نبود، به خاطر وعده‌ای بود که به طفلان حرم داده بود و ما آمده‌ایم که به عقب بازگردیم و مرور کنیم صحنه‌های عاشورا و مرور کنیم روحیه استکبارستیزی  را.


فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: ما بسیجیان آمده‌ایم که به عقب بازگردیم و مرور کنیم مظلومیت آقا علی ابن ابی‌طالب را و اگر در آن روز مردم دنیای خود را نمی‌فروختند، امام تنها نمی‌ماند و امام مظلوم و خانه‌نشین نمی‌شد و حضرت فاطمه الزهراسلام الله علیها به شهادت نمی‌رسید و عاشورا به وجود نمی‌آمد، ما به عقب بازمی‌گردیم.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: آیا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آب‌ونان از مدینه حرکت کرد و وارد کربلا شد؟ آیا برای اقتصاد، برای پست و مقام و میز و صندلی بود؟ و آیا برای زرق‌وبرق دنیا بود و آیا برای ثروت بود.

وی افزود: حرکت حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام برای امربه‌معروف و نهی از منکر بود و برای اصلاح سیره جدش پیامبر بود برای این بود که حاکمان جامعه اسلامی دنیاطلب نباشند و برای این بود افرادی که فساد اداری و اخلاقی داشتند در رأس حکومت بودند و امام حسین (ع) قیام کرد تا دنیا بداند این حکومت‌ها بر حق نیستند و حق با حسین‌ابن‌علی است و ما به عقب برمی‌گردیم و حادثه روز عاشورا را مرور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر تصریح کرد: ما به عقب برمی‌گردیم و همه این موارد را مرور می‌کنیم که نباید دنیا و اعتقاداتمان را به دشمن بفروشیم و اگر امام حسین (ع) طفل 6 ماهه خود را بر روی دست گرفت می‌خواهد تمام بشریت و به تمام مخلوقات بفهماند که به خاطر تحریم آب و تحریم اقتصادی دست از اعتقادات خود برنمی‌دارم و از اعتقادات خود جدا نخواهم شد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: امروز عده‌ای به خاطر دنیا و اقتصاد و به بهانه تجمل‌گرایی و به بهانه چهار درصدی‌هایی که خودشان هستند و به فکر مردم نیستند دست سازش به دشمن می‌دهند و شعار صلح با دنیا را سر می‌دهند.



وی گفت: برخی امروز درصحنه‌های مناظره نیروهای ارزشی و انقلابی را هدف قرار داده‌اند و ما را به خاطر دنیای خود به بی‌سواد و بی شناسنامه خطاب می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند من مدیریت انقلابی و کارآمد می‌خواهم و اگر ما بیدار نباشیم و بصیرت نداشته باشیم و اگر عمل به هنگام نداشته باشیم پست طلب‌ها در همین شهرستان هم نیروهای ارزشی و انقلابی را از صحنه خارج می‌کنند

سرهنگ رضایی ادامه داد: اگر نبودند نیروهای مدافع حرم، نیروهای جهادی، نیروهای ارزشی و انقلابی امروز داعشی ها صندلی‌ها را از زیر پای مسئولین می‌کشیدند.

وی افزود: می‌گویند ما به عقب بازنمی‌گردیم، به عقب بازگردید و جنایت‌های آمریکایی‌ها را ببینید، به اوایل انقلاب برگردید و تاریخ انقلاب را مرور کنید و ببینید که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها چه جنایت‌هایی کردند و چه ظلم‌هایی کردند.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: باید برگردیم به عقب و به حادثه طبس، هواپیمای مسافربری، شخصیت‌ها و علما، شهید مطهری‌ها، شهید رجایی‌ها، شهید بهشتی‌ها را چه کسانی ترور کردند و به خاک و خون کشیدند می‌بایست به عقب برگردیت و نگاه کنید و به امروز نگاه کنید افرادی که به آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) اهانت می‌کنند در کدام ستادها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: می‌گویند افرادی که به سفارت عربستان حمله کردند در کدام ستادها هستند، باافتخار می‌گوییم که در برابر وزرای کویتی و عربستانی زانو نمی‌زنیم و باافتخار می‌گوییم در برابر کسانی که در فرودگاه جده به جوانان ما تجاوز کردند زانو نمی‌زنیم و مقابل آن‌ها می‌ایستیم و هرکسی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد در مقابلش می‌ایستیم.


وی  در ادامه گفت: شماها افتخار می‌کنید که طرفدار عربستان هستید و افتخار می‌کنید در ستاد شما افرادی هستند که به آقا علی ابن موسوی الرضا (ع) اهانت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر ادامه داد: کسانی که در فتنه سال 88 دست داشتند و اهانت کردند به عاشورا در کدام ستادها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ رضایی گفت: امروز مقام معظم رهبری عمار می‌خواهد یار انقلابی می‌خواهد و نیروی جهادی می‌خواهد ولی نیروی فتنه‌گر نمی‌خواهد، ببینید فتنه گران و سلطنت‌طلبان و بدحجاب‌ها در کدام ستادها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به زمین خواری گفت: در شهرستان مُهـر افرادی که زمین‌خوار هستند، رشوه می‌گیرند، پرونده‌های محکومیتی دارند بررسی کنید و ببینید در کدام ستادها فعالیت دارند.

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: در شهرستان مُهر افرادی که فیلم‌های مبتذل در فضای مجازی منتشر می‌کنند صلاحیت آنها برای انتخابات شورای اسلامی تأییدشده‌ است و ببینید در کدام ستادها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ رضایی در ادامه گفت: افرادی به خاطر پست و مقام خون به دل خانواده‌های مدافع حرم کرده‌اند، خانواده‌هایی که در خارج از مرزها از مملکت و ناموس و طن ما دفاع می‌کنند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: تصاویر مقام معظم رهبری در جلوی ستادهای خود می‌زنند اما در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری نمی‌کنند.


وی افزود: رهبر ما مدیر انقلابی می‌خواهد و مدیری نمی‌خواهند که در اقتصاد احساس ضعف کنند و همین ضعف باعث شود آمریکا و اسرائیل تحریم‌های اقتصادی را 10 سال دیگر تمدید کنند، مدیر شجاع و مدیر عدالت محور می‌خواهند.

فرمانده سپاه مهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری مدیری نمی‌خواهند که در هرجایی که کم آوردند صحبت‌های خود را تکذیب کند و مردم را دروغ‌گو خطاب کند.

وی در پایان گفت: مردم انقلابی شهرستان مُهر آماده هستند که در 29 اردیبهشت‌ماه یک مرد انقلابی را انتخاب کنند، ما آماده هستیم همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که هرکسی که بخواهد درنتیجه انتخابات خدشه‌ای وارد کند در مقابلش می‌ایستم.

پایان پیام/224224

منبع: عصر مهر

 

نظرات بینندگان