کد خبر: ۱۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
یادداشت

مدافعان حریم اهل بیت مرزی برای دفاع از اسلام نمی‌شناسند

مدافعان حریم اهل بیت(ع) در خارج از مرزها نیز حسین‌وار از حریم ولایت دفاع جانانه كرده و امروز مرزی برای دفاع اسلام عزیز نمی‌شناسند.
شیرازه؛ امروز شاهد آنیم روز میلاد كربلاییان را روز پاسدار و روز جانباز نامیده‌اند. آیا این بدان معنا نیست كه طینت‌های پاك و بی آلایش در طول قرون و اعصار نه تنها غبار و زنگار جاهلیت را زدوده‌اند بلكه شفاف‌تر و براق‌تر شعله افشانی كرده و دل‌های مالامال از عشق به شهادت را به سوی خود می‌خوانند.

آنگاه كه جرقه‌های سم اسبان در چكاچك جنگ صحنه نبرد را روشن می‌سازند و دوست و دشمن در هم و در محاصره یكدیگرند «وَالْعَادِیاتِ ضَبْحًا؛ سوگند به مادیانهائى كه با همهمه تازانند و با سم[هاى] خود از سنگ آتش مى ‏جهانند» (آیه یك سوره عادیات)، زمان طلوع مردان مردی است كه از سیم خاردارهای نفسشان عبور كرده و از معابر و امواج پر تلاطم آخرالزمانی عبور می‌كنند و با اشارتی سر در كف نهاده و با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت حسین‌بن علی(ع) و برادران با وفایش حضرت امام سجاد(ع) و مظهر جود و سخا ابوالفضل(ع) باوفا و خواهری كه رمز پایداری نهضت شد در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.

شاید روزی طبل زدند و هلهله كردند و سرها را بر نیزه بردند و حریم حرم آل‌الله را شكستند، دیری نگذشته بود كه مولودین شعبان با دستان پر مهر پیامبر عظیم‌الشأن نوازش می‌شدند، سید شباب اهل‌الجنه شدند. گویا مردم دنیا زده و جاه‌طلب راه را فراموش كردند كه با رسالت جاودانه جد مولودین شعبان از گمراهی نجات یافته و جاودانه تاریخ گشتند.

آن‌ها كه زنده به گور كردن زنان و دختران معصوم را نشانی بر سینه جاهلیت عصر گذاشتند و پایمال كردن حقوق یكدیگر و تاختن بر قبایل یكدیگر گذران زندگیشان بود، خدا بر آن‌ها منت نهاد و به مصداق آیه شریفه ۵ سوره قصص « وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً...؛ و خواستیم بر كسانى كه در آن سرزمین فرو دست‏ شده بودند منت نهیم و آنان را پیشوایان [مردم] گردانیم...» از منجلاب جهل و طغیانگری بیرون كشیده و با تمسك به اهل بیت پاك رسول الله به راه صلاح و رستگاری رهنمون ساخت.

رسالت بی بدیل پیامبر عظیم‌الشأن(ص) همچون انفجار نور حجاز را در نوردید و تا اقصی نقاط عالم بارقه امید برای دل‌ها و چشمان مشتاقی گشت كه امروز در همان مسیر قدم بر می‌داریم و ان‌شاءالله كه صبح نزدیك است.

شعله‌افشانی عشق كربلاییان، دل‌های عاشقان را به سوی شهادت می‌خواند

سلسله جلیل اهل بیت(ع) همگی نور واحد بودند چه قیام كردند و چه زیر شكنجه‌ها و حبس مجبور به سكوت و تحقیر و تبعید شدند اما آنچه باقی می‌ماند همه زیبایی بود كه امروز شاهد آنیم روز میلاد كربلاییان را روز پاسدار و روز جانباز نامیده‌اند. آیا این بدان معنا نیست كه طینت‌های پاك و بی آلایش در طول قرون و اعصار نه تنها غبار و زنگار جاهلیت را زدوده‌اند بلكه شفاف‌تر و براق‌تر شعله افشانی كرده و دل‌های مالامال از عشق به شهادت را به سوی خود می‌خوانند.

هنوز هم عاشقان عباس‌وار گرداگرد حریم حرم جمهوری اسلامی قراول می‌دهند

انقلاب و سختی‌های دفاع مقدس تمام شد ولی عده‌ای هنوز سربند سبز را بر پیشانی دارند و چنان عباس‌وار گرداگرد حریم حرم جمهوری اسلامی قراول می‌دهند هرچه كوردلان جسم آن‌ها را در اقصی نقاط مرزی آماج گلوله‌های آمریكایی كه با دلارهای عربستانی می‌شكافد جوانان غیرتمندی كه در حراست از حریم جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند، مدافع حرم‌اند.

ما در انتظار رویت خورشیدیم

چون جمهوری اسلامی به حول قوه الهی و اذن الهی زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت است. ظهوری كه همه وامانده‌های جاهلی و كاهلی را به درك واصل كرده و وعده الهی «... وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ؛ ... و ایشان را وارث [زمین] كنیم» (آیه ۵ سوره قصص) را تحقق عینی خواهد بخشید كه ما در انتظار رویت خورشیدیم.

مدافعان حریم اهل بیت(ع) مرزی برای دفاع از اسلام نمی‌شناسند

مدافعان حریم اهل بیت(ع) در خارج از مرزها نیز حسین‌وار از حریم ولایت دفاع جانانه كرده و امروز مرزی برای دفاع اسلام عزیز نمی‌شناسند.

دیری نیست كه پیكر چهار شهید بر دستان سبز شهر گلباران شد. شهید یعقوبی عزیز از جمع زینبیون با برادران ایرانی‌اش، ابوذر فرح‌بخش كه ورودش به داراب مملو از خیر و بركت شد و قاتلی را كه سال‌ها در انتظار قصاص بود به حكم رأفت اسلامی و تعالیم عالیه این مكتب انسان‌ساز شامل عفو و گذشت خانواده مقتول قرار داد.
شعله‌افشانی عشق كربلاییان، دل‌های عاشقان را به سوی شهادت می‌خواند/ اقتدای مدافعان حرم به قاموس عباس(ع)

چند روز می‌گذرد و حال و هوای روستا عادی نیست و همگان در فقدان این پاسداران واقعی حریم ‌آل‌الله دست تأسف بر هم زده و لب می‌گزند.

این چه تربیتی است كه همسر و خانواده شهید خشنود خود عزادارند ولی به داراب برای عرض تسلیت به خانواده و همسر شهید فرح‌بخش می‌روند. انصافاً این‌گونه موارد در گذشته نبوده و یا تنها در صدر اسلام می‌توان به آن‌ها برخورد كرد.

اقتدا به مكتب عباس(ع) در قاموس مدافعان حریم اهل بیت(ع)

شهید عبودی به سوریه می‌رود تا اثبات كند این اعزام و حضورها منافع مادی نداشته و ریشه‌های اعتقادی قوی دارد. آیا این اقتدا به مكتب عباس(ع) نیست كه پول آوردند و امان نامه‌اش فرستادند، تهدید یا تطمیع كردند و او تنها یك پاسخ داد كه دست از حسینم برنمی‌دارم.
شعله‌افشانی عشق كربلاییان، دل‌های عاشقان را به سوی شهادت می‌خواند/ اقتدای مدافعان حرم به قاموس عباس(ع)

مرحبا به مادران و پدرانی مثل شهید یعقوبی كه فرزندانی تربیت كردند كه با بیداری تمام در زمانی كه صدای جاهلیت عرب دوباره از حلقوم داعش و وهابیت جانی گرفته، بی‌درنگ در خط مقدم حاضر شده و آنچنان می‌جنگند كه دشمن را به زانو و مجبور به فرار می‌كنند.

خدایا تو خود می‌دانی كه دشمنان داخلی و خارجی در جبهه‌های داخلی و خارجی اول از هر چیز دین تو را نشانه رفته‌اند و اگر رهبری حكیمانه و خردمندانه نبود معلوم نبود این انقلاب و نظام چه سرنوشتی پیدا كرده بود. خدایا تو را به مولدین شعبان قسم می‌دهیم منتقم خون شهدا و مظلومین را برسان. أین طالب بدم...

«گرچه سلمان یا ابوذر نیستیم، گوش كن تا گویمت ما كیسیتم، سبزاندیش و دلیر و سبزپوش، امر مولا را سراپاییم گوش؛ پاسدار پاسدار دین منم، پاسدار سیرت زهرایی‌ام، پاسدار راه عاشورایی‌ام، سبز نه سرخ است رنگ این لباس، نیست در قاموس ما لفظ هراس»

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی مینایی‌فرد
نظرات بینندگان