کد خبر: ۱۰۹۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز:

مدیر انقلابی جلوی رانت و اختلاس را می‌گیرد/ تبعیض و بی‌عدالتی مردم را کلافه کرده/ رفاه‌طلب ها قدرت حل مشکلات را ندارند

عسکری رئیس ستاد انتخاباتی مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز گفت: تنها یک مدیر انقلابی می‌تواند جلوی رانت و اختلاس‌های موجود در کشور را بگیرد.
به گزارش شیرازه، محمدجواد عسگری  رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز در آیین گشایش ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در این شهر با اشاره به ناتوانی دولت فعلی در از بین بردن مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: وزرای پیر و ناکارآمد نمی‌توانند مشکل معیشت مردم و اشتغال جوانان را حل کنند.

وی با بحرانی خواندن فضای مالی و اداری کشور خاطرنشان کرد: تنها یک مدیر انقلابی با روحیه جهادی می‌تواند جلوی رانت و اختلاس موجود و غارت بیت‌المال بایستد که ما این روحیه را در حجت‌الاسلام رئیسی می‌بینیم.

عسگری افزود: دولتی که مردم در آن نامحرم فرض شده و آمریکا و انگلیس و قدرت‌های دیگر برایشان محرم هستند و انسان‌هایی رفاه‌زده و راحت‌طلب بر مسند امور می‌باشند باید همیشه بگویند که نمی‌شود و نمی‌توان مشکلات مملکت را حل کرد٬ چراکه با آن روحیه غلبه بر مشکلات غیرممکن است.

وی ادامه داد: آنچه امروز مردم را ناراحت و کلافه کرده تبعیض، بی‌عدالتی، اختلاس و بی‌بندوباری فرهنگی است که متأسفانه دولت در کنترل و مدیریت آن موفق نبوده و نیاز به یک مدیر انقلابی است که باقدرت در این عرصه‌ها وارد شود.

عسگری اسیر باند و جناح و گروه شدن را سمی مهلک برای اداره مملکت دانست و گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با روحیه خدمت به مردم وارد کارزار انتخابات شده و به یاری خدا تا پایان کار در این عرصه باقی خواهد ماند.

رئیس ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز همچنین اظهار داشت: از طرفداران جناب رئیسی توقع داریم که از عوام‌گرایی و پرداختن به مسائل بچه‌گانه در فضای مجازی پرهیز کنند و به‌جای آن به روحیه اخلاق مدار و استدلال قوی وی در مناظرات بپردازند.

وی با تأکید مجدد بر لزوم تغییر جدی در مدیریت کشور خاطرنشان کرد: داشتن مسؤولیت‌های متعدد، نفوذ معنوی، روحیه انقلابی و جهادی و... باعث شده که از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدایی در تراز جمهوری اسلامی ایران معرفی کند که ما برای ایجاد تغییر در مدیریت فعلی به چنین شخصی نیاز داریم.

عسگری با اشاره به اینکه رقیب رئیسی در انتخابات اعتبارات بسیاری را به‌اصطلاح فریز کرده و با جدیت وارد عرصه انتخابات خواهد شد، اظهار داشت: وظیفه تک‌تک افراد علاقه‌مند به ریاست جمهوری حجت‌الاسلام رئیسی این است که هر کجا هستند با شناساندن وی به مردم و تبلیغ مناسب، زمینه افزایش آرای وی را فراهم کنند٬ چراکه کشور به‌شدت به یک مدیر انقلابی نیاز جدی داشته و در این خصوص بار سنگینی بر دوش ما می‌باشد.

وی تجزیه‌وتحلیل مناسب و تخصصی از مناظرات و اشاعه آن را یک ضرورت برشمرد و گفت: ویژگی‌های بارز و مثبت حجت‌الاسلام رئیسی در مناظره‌های انتخاباتی باید برجسته شده و به شکل مناسب در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گیرد تا زمینه یک انتخاب شایسته و اصلح بیش‌ازپیش فراهم شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
سلام گزینه های بهتر وقوی تر ومقبولتر زیادی بودن برا مسئولیت ستاد خواهشا با دقت بیشتری انتخاب کنید /