کد خبر: ۱۰۹۳۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
تلاش اصلاحات برای رسیدن به لیست واحد؛

سهم احزاب و قومیت ها در لیست اصلاح طلبان شورای شهر شیراز مشخص شد+ عکس

سر لیست ائتلاف اصلاح طلبان احمد رضا دستغیب نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی است.
سهم احزاب و قومیت ها در لیست اصلاحات مشخص شدبه گزارش شیرازه، با نزدیک شدن به زمان آغاز تبلیغات پنجمین دوره شهر و روستا، تبلیغات زیر پوستی نامزدهای شورا بصورت خانه به خانه و جلسات خصوصی در شهر و روستا آغاز شده است. کاندیدای تایید صلاحیت شده تلاش خود را برای قرار گرفتن در لیست های انتخاباتی مدت ها است که آغاز کرده و این روزها لابی با چهره های مطرح جریان های سیاسی برای حضور در لیست شدت گرفته است. شنیده های شیرازه حاکی از آن است که لیست جریان اصلاحات با در نظر گرفتن سهم احزاب و همچنین حضور قومیت ها در حال نهایی شدن است.
همچنین اختلاف در جبهه اصلاحات باعث شده که تعدادی از چهره های این جریان در صفحات خصوصیشان در شبکه های اجتماعی اعلام کنند که بصورت مستقل در انتخابات شورای شهر شیراز شرکت می کنند.  

لیست اولیه اصلاحات که در فضای مجازی منتشر شده و می توان گفت سهم احزاب و قومیت ها به نوعی در آن مشخص شده به قرار زیر است:

1- سید احمدرضا دستغیب
2- نوذر امامی
3- محمدحسن گلرخیان
4- سیدعبدالرزاق موسوی
5- عبدالرحیم اسدی لاری
6- جمیله کریمی
7- نادر نامداری قرقانی
8- سیدجلیل حجازی
9- حسین اسدی
10- لیلا دودمان
11- وحیده سعدایی جهرمی
12- حمیدرضا سوارنیک
13- سعید صیدی


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
United States of America
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
2
تلخی تجربه ناموفق لیست انتخاباتی و چشم بسته رای دادن به لیست را در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدیم. آقایان و خانم ها! بس است دیگر!! بگذارید مردم به افراد متعهد و کاردان و دلسور رای بدهند و نه به لیست. مجلس در زمان استیضاح وزیر راه و شهرسازی بخاطر همین تعلقات جناحی و وابستگی به لیست، حق مردم را نادیده گرفتند و این وزیر با آنهمه عملکرد منفی رای مثبت گرفت. لطفا دوباره فریب نخوریم.
ناشناس
گل گفتی
ناشناس
Australia
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
دریغ از یک فرد متخصص و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
2
ليست دونگي// دونگ من كو