کد خبر: ۱۰۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
با اعلام کادرفنی تیم ملی ایران

لیست نهایی تیم ملی فوتبال قبل از فینال جام حذفی اعلام می‌شود

لیست تیم ملی فوتبال برای دیدار با مونته‌نگرو و اردوی اروپایی قبل از فینال جام حذفی از سوی کادرفنی اعلام می‌شود.
به گزارش شیرازه کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار حساس این تیم مقابل ازبکستان از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برنامه‌هایی را تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری اردوی اروپایی، دیدار تدارکاتی با مونته‌نگرو در این کشور و اردوی دبی اشاره کرد.

بر همین اساس و طبق اعلام کادرفنی تیم ملی قرار است لیست نهایی ملی‌پوشان برای برگزاری اردوی اتریش، دیدار با مونته‌نگرو، اردوی امارات و دیدار با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی در تاریخ چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری و یک روز قبل از دیدار فینال جام حذفی مشخص و اعلام می‌شود.

البته در این تاریخ لیست نهایی دیدار با ازبکستان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد و این احتمال وجود دارد بعد از این تاریخ و چند روز قبل از اعزام تیم ملی به اردوی اتریش، این لیست توسط کادرفنی رسانه‌ای شود.

تیم ملی فوتبال ایران از هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 22 خرداد امسال در تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت.

بر همین اساس برنامه آماده سازی شاگردان کی‌روش از قبل از این دیدار آغاز شده و شاگردان کارلوس کی‌روش برای برپایی اردویی تدارکاتی 5 خرداد راهی کشور اتریش خواهند شد.

در ادامه تیم ملی فوتبال ایران  14 خرداد ماه در ورزشگاه Podgorica City شهر پودگوریسا مونته‌نگرو به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

سپس ملی‌پوشان 15 خرداد راهی اردوی تدارکاتی دبی امارات خواهند شد تا تمرینات خود را در این کشور پیگیری کنند.

تیم ملی یکی از روزهای 20 یا 21 خرداد سپس به کشورمان بازخواهد گشت تا ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان آماده شوند.

تیم ملی ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی با 17 امتیاز صدرنشین است.


منبع: فارس
نظرات بینندگان