کد خبر: ۱۰۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

استیضاح شهردار لامرد در گیرو دار سیاست بازی ها

آنچه که برخی دوستان و اعضای شورا باید پاسخ دهند چرایی مخالفت ها با شهردار و کوتاه آمدن ها در مقابل همان شهردار است، سوالی که ذهن مردم را به خود مشغول ساخته این است که آیا شهردار رویه خود را اصلاح کرده یا پای جاده شرق میدان مادر در میان است.

به گزارش شیرازه، آنچه که برخی دوستان و اعضای شورا باید پاسخ دهند چرایی مخالفت ها با شهردار و کوتاه آمدن ها در مقابل همان شهردار است، سوالی که ذهن مردم را به خود مشغول ساخته این است که آیا شهردار رویه خود را اصلاح کرده یا پای امتیازگیری هایی نظیر جاده میدان انقلاب تا فرودگاه، یا آسفالت محله ی کوشک، یا جاده شرق میدان مادر در میان است؟


 آنچه که در ذهن ها به فراموشی نخواهد رفت حاشیه ها و عدم تحقق وعده های اعضا،  عدم انسجام و اختلافات درونی، و همچنین استیضاح های پی در پی و بی نتیجه شهردار بود  که باعث شد کارهای عمرانی شهر، یا رشد منفی داشته باشد یا متوقف شود، جدای از این موضوع اضافهa شدن کارها بر امورات عمرانی شهر نیز باید به آن اضافه گردد. 

اما مهمتر از همه، استیضاح های چندباره شهردار لامرد بود که شروع کننده آن رفیق شفیق این روزهای شهردار است که بارها توسط وی بی نتیجه ماند. 

گرچه این روزها برخی اعضا، با سنجش افکار عمومی و اطلاع از عدم رضایت مردم نسبت به اقدامات شهردار، با انتقاد از وی سعی در تبرئه خود دارند، اما کیست که نداند همین دوستان باعث انتخاب شهردار بودند و در زمان استیضاح از قسم های جلاله تا به رسمیت انداختن جلسات، از این امر که به سود مردم بود جلوگیری کردند. 

برای نمونه؛ محمد جمالی در تاریخ ۴ مهرماه ۹۵ طی نامه ای 22بندی  به رئیس شورا نسبت تخلفات شهردار واکنش نشان می دهد که آزاد رئیس شورا  نیز همان را به شهردار ابلاغ می کند، ولی آنچه رخ می دهد و همه از آن بی اطلاعند رای منفی جمالی به استیضاح بود که خود دوگانگی و اقدامات پشت پرده را نشان می دهد و یا آقایان برای جلوگیری از استیضاح و برکناری شهردار،  با دستپاچگی و  بخشش طرح های غیر کارشناسی به یکی از اعضا شورا در محلات لامرد، نسبت به هزینه کرد 1 میلیاردی در جاده غیر مرتبط و بی نتیجه میدان انقلاب تا فرودگاه سعی داشتند رای وی را نسبت به استیضاح، منفی کنند که نتیجه هم گرفته شد!

آنچه که برخی دوستان و اعضای شورا باید پاسخ دهند چرایی مخالفت ها با شهردار و کوتاه آمدن ها در مقابل همان شهردار است، سوالی که ذهن مردم را به خود مشغول ساخته این است که آیا شهردار رویه خود را اصلاح کرده یا پای امتیازگیری هایی نظیر جاده میدان انقلاب تا فرودگاه، یا آسفالت محله ی کوشک، یا جاده شرق میدان مادر در میان است؟ 

این روزها بدلیل نزدیک شدن به انتخابات و جلسات شبانه انتخاباتی فرصت خوبی است تا مردم از این اعضا بپرسند نتیجه کارها و اقدامات و مهمتر از آن حمایت های بی چون و چرای خود از اقدامات شهرداری که خود نسبت به آن معترض بودند، چیست؟

اقدامات غیر کارشناسی انتخاباتی که همین چند روز قبل جان یکی از همشهریان را گرفت و خانواده ای را داغدار کرد!

منبع:  لامرود
برچسب ها: لامرد ، شورای شهر ، شهردار
نظرات بینندگان