کد خبر: ۱۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

به نام روز معلم به کام کاندیدای خاص در زرقان

اداره آموزش و پرورش زرقان مراسمی برای تجلیل از معلمان برتر بخش زرقان برگزار کرد که این مراسم به دور از عنوانش حواشی به همراه داشت.

به گزارش شیرازه، اداره آموزش و پرورش زرقان، مراسمی برای تجلیل از معلمان برتر بخش زرقان در تالار حافظ این شهر برگزار کرد که این مراسم به دور از عنوانش، حواشی هایی به همراه داشت.

در ابتدای این گزارش لازم  است اعلام کنیم طبق قانون، عدم رعایت اصل بی طرفی، جانب داری و استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها تخلف انتخاباتی بوده و بعضا جرم محسوب می شود که این موارد صراحتا در ماده ۶۸ و ۸۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری بیان شده است.

این برنامه که از سوی آموزش و پرورش زرقان برگزار شد و جمعی مدیران و معلمان بخش زرقان نیز حضور داشتند بیش از آنکه یک برنامه تقدیر از معلمان باشد، تبدیل به یک میتینگ انتخاباتی شده بود و بیشتر سخنرانان درخصوص انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص صحبت کردند و همچنین از ابزار دولتی و به بهانه روز معلم، برای تبلیغ استفاده کرده که مصداق مشخص تخلف انتخاباتی و سوء استفاده از امکانات دولتی و فضای ساعات اداری می باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس هم در این جلسه با زیر سوال بردن و حمله به برنامه های اقتصادی ، افزایش یارانه افراد کم درآمد و ایجاد اشتغال کاندیداهای انتخابات بصورت علنی ،  آنان تخریب نمودند.

وی در ادامه بدون توجه به روز معلم و موضوع جلسه، با اشاره به حادثه پلاسکو ،به تخریب نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری پرداخت و حمایت خود را از دولت کنونی رسما اعلام کرد.
حال بیایید کمی بی طرفانه به موضوع بنگریم،آیا تعدادی آتش نشان، جانشان را در این حادثه سخت،کف دست گذاشتند و تن به شهادت دادند تا عده ای بیایند و از  این حادثه، به نفع دولت کنونی  و برای تخریب دیگر کاندیدای ریاست جمهوری استفاده کنند؟

پس از آن نوبت به معاون آموزش و پرورش زرقان رسید که وی هم در این مراسم به اصلاح بزرگداشت روز معلم، حمایت قاطع خود را از دولت تدبیر و امید اعلام و رسما برای ۸ ساله شدن دولت آرزوی پیروزی نمود و از همگان خواست که برای تحقق این موضوع تلاش نمایند.

خالی از لطف نیست به بهانه این گزارش ،اشاره ای هم داشته باشیم به سخنان بخشدارمان در مراسم بزرگداشت روز کارگر که وی هم در این امر کوتاهی نکرد و تا می توانست با زبان علنی و واضح،از دولت تدبیر و امید دفاع کرد حتی در اظهاراتی جالب گفت که در دولت قبل،شب می خوابیدیم و صبح که بیدار می شدیم،قیمت ها دوبرابر شده بود،با اینکه از حاضران در مراسم هیچکس متوجه نشد منظور بخشدار دقیقا چه شبی و چه جنسی بود اما بخشدار به خوبی توانست بجای ارائه عملکرد وعده های توخالی دولت،با سیاه نمایی،سخنان خود را به پایان برساند.

براستی طرفداری از این دولتی که حتی از پرداخت یارانه ها ناله میکند اما حواسش به حقوق های نجومی نیست،دولتی که خرد و کلان برنامه های کشور را به برجام گره زد و دستاوردی از برجام محقق نشد و لذا قادر به دفاع از عملکردشان نیستند،دولتی که در آن مشکلات فرهنگی،فساد های اداری و اقتصادی،مشکل اشتغال و ازدواج و معیشت در آن بیداد می کند و مردم دیگر توان نفس کشیدن ندارند،چه جایگاهی در بین مردم دارد؟

درپایان این گزارش لازم است اعلام کنیم صوت و تصاویر این مراسم موجود هست و در صورت درخواست ارائه خواهد شد.

منبع:  زرقونیا

نظرات بینندگان