کد خبر: ۱۰۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

هشت ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در خرامه فعال شده است

تاکنون ستاد مرکزی دکتر روحانی، ستاد اعتدال و توسعه، ستاد فرهنگیان، ستاد حزب اسلامی کار، ستاد بانوان، ستاد عشایر، ستاد تدبیر و امید و ستاد حجت الاسلام رئیسی جهت اخذ مجوز به فرمانداری خرامه مراجعه کرده اند.

به گزارش شیرازه، حسین آرگیو فرماندار خرامه با اشاره به فعالیت انتخاباتی 8 ستاد ریاست جمهوری در شهرستان خرامه اظهار داشت: تاکنون ستاد مرکزی دکتر روحانی، ستاد اعتدال و توسعه، ستاد فرهنگیان، ستاد حزب اسلامی کار، ستاد بانوان، ستاد عشایر، ستاد تدبیر و امید و ستاد حجت الاسلام رئیسی جهت اخذ مجوز به فرمانداری خرامه مراجعه کرده اند.

وی افزود: هر کدام از هواداران نامزدهای انتخاباتی با در دست داشتن معرفی نامه از طرف نامزد مورد نظر خود می توانند جهت اخذ مجوز برپایی ستاد به فرمانداری خرامه مراجعه کنند چرا که هر ستادی که بدون هماهنگی مستقر شود غیرقانونی بوده و جمع آوری خواهد شد.

آرگیو ادامه داد: کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان خرامه تشکیل شده و تخلفات انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها مرتبا رصد کرده و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار خرامه خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در حال حاضر اجازه تبلیغات ندارند و زمان تبلیغات آنها از ساعت 8 صبح 21 اردیبهشت تا 8 صبح 28 اردیبهشت خواهد بود و قبل از موعد مقرر از هرگونه تبلیغات حتی در فضای مجازی خودداری شود.

وی بیان داشت: دستگاه های اداری حق استفاده از اموال دولتی، له یا علیه نامزدها نداشته و کارکنان در ساعات غیر اداری اجازه پرداختن به مسائل انتخاباتی را دارند.

آرگیو اضافه کرد: دیوارنویسی ممنوع بوده و هواداران کاندیداها جهت تجمع در فضای سربسته با رعایت تمامی شرایط و در فضای باز مثل خیابان ها و پارک ها نیازمند اخذ مجوز هستند.

فرماندار خرامه تصریح کرد: از هواداران خواهشمندیم که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا ان شاالله با آرامش خاصی مردم عزیز به تصمیم گیری جهت انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کنند.

وی در پایان گفت: دولت و حاکمیت فرای حزب و جناح است و از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نخواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و با تمام توان از رای مردم صیانت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان