کد خبر: ۱۰۹۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
دبیر ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در فارس خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ جوانان حامی رئیسی با حضور حجت لاسلام پناهیان/ فرمانداری شیراز در صدور مجوز برای تجمع های کثیر همکاری لازم را نمی‌کند

همایش بزرگ حامیان جوان حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در شیراز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.
مصطفی مشفقیان مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شیرازه گفت: همایش بزرگ حامیان جوان حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور گسترده دانشجویان و جوانان شیرازی در مسجد الزهرا واقع در میدان دانشجو، ابتدای خیابان ساحلی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، طی روزهای آینده شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس میزبان دیگر سخنرانان و چهره های ملی خواهد بود که در حمایت از حجت الاسلام والمسملین رئیسی به سخنرانی خواهند پرداخت.

مشفقیان در ادامه با توجه به اعمال برخی محدودیت ها در میزبانی از سخنرانان ملی در شیراز گفت: برای ایجاد نشاط سیاسی و افزایش سطح آگاهی و بصیرت عمومی، باید فضایی را رقم بزنیم تا مردم بتوانند در نشست های روشنگرانه حضور حداکثری داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه فرمانداری شیراز و دیگر نهادهای ذیربط، در هماهنگی و صدور مجوز برای استفاده از مساجد و ورزشگاه ها و مکان هایی که می‌تواند میزبان جمع کثیری از علاقه‌مندان به نامزدهای ریاست جمهوری باشد همکاری لازم را نمی‌کند و ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در فارس، ناگزیر است مراسمات و تجمعات مردمی خود را در محل هایی برگزار کند که گنجایش لازم برای حضور خیل علاقه‌مندان را ندارد.

دبیر ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در فارس در انتها عنوان داشت: از مسئولان سیاسی استان تقاضامندیم فضایی را ایجاد کنند که منجر به افزایش شور و نشاط سیاسی در سطح جامعه شود و به حضور حداکثری مردم بیانجامد نه اینکه با ایجاد محدودیت های متعدد، فضای دلسردی و رخوت را در فضای سیاسی جامعه ایجاد نمایند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بیننده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
0
یعنی جای بهتر نبود ?مثلا مجتمع امام خامنه ای?.
چرااقای طاهری توی مسجد خودش گذاشته که 1000 نفر هم جا نداره