کد خبر: ۱۰۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

59 پروژه ورزشی در حال احداث در استان فارس

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:هم اینک در سراسر استان فارس 59 پروژه ورزشی مدرن و استاندارد توسط خیرین ورزش ساز در حال احداث است از این رو انجمن خیرین ورزش فارس برای دو سال پی در پی رتبه برتر کشور را کسب کرد.
به گزارش شیرازه حیدرعلی کامیاب افزود: از زمانی که مسئولیت این اداره کل را پذیرفتم، انجمن خیرین ورزش ساز را در سال 94 به ثبت رساندیم و این یک افتخار برای ورزش فارس است که 2 سال متوالی توانستیم به عنوان برتر درکشور دست یابیم.
وی اضافه کرد: جامعه ورزش و جوانان فارس قدردان این افراد که برای سلامتی جامعه سرمایه گذاری می کنند، هستند.
او ادامه داد: با اتمام این پروژه ها که اکثر آنها در مناطق محروم ساخته می شود و یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه دارد افزون بر 120 هزار مترمربع به فضای ورزشی فارس اضافه خواهد شد که این یک آمار بسیار خوب است که منجر به برتری در کشور شد .
مدیرکل ورزش وجوانان فارس بیان کرد: پس از اینکه خیرین در حوزه های بهداشت و سلامت و ساخت مدارس و بهزیستی وارد شدند با رایزنی هایی که صورت گرفت این افراد با رویکرد به ورزش که نقش به سزایی در حوزه سلامت و نشاط و شادمانی دارد ،استقبال خوبی کردند.
وی بیان کرد: خیرین ورزش ساز فارس علاوه بر ساخت مکان های ورزشی در حوزه ورزش قهرمانی و حتی حرفه ای هم وارد شدند که می توان به مسعود راستین مدیرعامل تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان اشاره کرد که قهرمان سوپر لیگ کشور شدند و به عنوان نماینده ایران در سال جاری در جام باشگاه های آسیا شرکت می کنند.
کامیاب کلانتری افزود: روز گذشته در تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان در آیینی که برای تقدیر و اعلام برترین خیر ورزش ساز کشور برگزار شد از استان فارس 10 خیر که بیشترین ساخت و سازها را داشتند حضور یافتند و در نهایت شکرالله محمدپور و حمید محمدپور به عنوان برتر معرفی شدند ضمن اینکه دیگر خیرین فارس هم تقدیر شدند.
وی افزود: تعدادی از این پروژه ها با ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده که می تواند میزبان مسابقات آسیایی و بین المللی باشد و این امر نشانگر نگاه به کیفیت درساخت اماکن ورزشی است .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: در سال جاری نیز علاوه بر 59 پروژه در حال ساخت عملیات احداث چندین پروژه جدید نیز آغاز خواهد شد.

منبع:ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان