کد خبر: ۱۰۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
انشقاق در اردوگاه اصلاحات؛

عضو فراکسیون امید: لیست اصلاح طلبان شورای شهر شیراز از جامعیت و وزانت لازم برخوردار نیست

با رویکار آمدن دولت روحانی و سهم خواهی احزاب اصلاحات، اختلاف بین گروه های سیاسی اصلاحات در استان فارس به اوج رسیده تا جایی که چهره های سیاسی این دو جریان در استان علیه هم در رسانه ها بیانیه صادر می کنند.
عضو فراکسیون امید: لیست اصلاح طلبان شورای شهر شیراز از جامعیت و وزانت لازم برخوردار نیست
به گزارش شیرازه، با انتشار لیست احتمالی اصلاح طلبان شورای پنجم شیراز، اعتراض به این لیست در بین چهره های سیاسی اصلاحات استان بالا گرفت.

کانال حزب مردم سالاری در استان فارس نیز از اعتراض این حزب نسبت به لیست اصلاحات در شورای پنجم شیراز خبر داد و نوشت: كريم عباسي دبير حزب مردم سالاري استان فارس، در اعتراض به روند گزينشي، نادقيق و هدايت شده در انتخاب ليست و همچنين عدم توجه به پايه هاي قوميت در انتخاب افراد، به نشانه اعتراض جلسه را ترك كرده و حاضر به پذيرش اين ليست غير دموكراتيك نشده است.

امروز نیز علی اکبری و مسعود رضایی نمایندگان شیراز در مجلس و از اعضا فراکسیون امید طی مطالبی جداگانه، عدم حمایتشان را از لیست اصلاح طلبان شیراز اعلام کردند.

علی اکبری در کانال شخصیش نوشت:انتظار این بود که لیست نامزدهای شورای شهر، به نام اصلاحات از جامعیت و وزانت لازم برخوردار باشد. آنچه اعلام شده است مورد تایید نمی باشد.

مسعود رضایی نیز در پیامی که در رسانه های منتشر شد آورده است:بدین وسیله به اطلاع می رساند ظاهرا"لیستی ازطرف شورای اصلاح طلبان منتشر شده که موردتایید نمایندگان و لیست امید نیست.

گفتنی است با رویکار آمدن دولت روحانی و سهم خواهی احزاب اصلاحات، اختلاف بین گروه های  سیاسی اصلاحات در استان فارس  به اوج رسیده تا جایی که چهره های سیاسی این دو جریان در استان علیه هم در رسانه ها بیانیه صادر می کنند.

پیش از این نیز برخی چهره های اصلاحات اعلام کردند که بصورت مستقل وارد عرصه رقابت های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز خواهند شد.
نظرات بینندگان