کد خبر: ۱۰۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
امام‌جمعه شیراز:

از هیچ حزب، ائتلاف و فرد خاصی در انتخابات شورا حمایت نمی‌کنم

دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس طی بیانیه‌ای تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌شود حضرت آیت‌الله ایمانی و مجموعه نهاد تحت اِشراف ایشان از حزب، ائتلاف و فرد خاصی، هیچ‌گونه حمایتی ندارند و هرگونه حمایت از جناح یا فردی تکذیب می‌گردد.
از هیچ حزب، ائتلاف و فرد خاصی در انتخابات شورا حمایت نمی‌کنمبه گزارش شیرازه، روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، طی بیانیه‌ای مواضع صریح آیت الله ایمانی در خصوص انتخابات پیش رو را تبیین کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در پی بیانات حضرت آیت الله ایمانی در خطبه‌های نمازجمعه شیراز به تاریخ ۱۳۹۶/۲/۱۵ که در خطبه دوم، اشاره‌هایی به مسئله انتخابات بویژه شورای شهر کرده بودند، بعضا به گوش می‌رسد جریانات سیاسی و کاندیداهای محترم به طور مستقیم یا غیرمستقیم حمایت ایشان یا نهاد را به خود منتسب می‌کنند. به صراحت اعلام می‌شود حضرت آیت الله ایمانی و مجموعه نهاد تحت اِشراف ایشان از حزب، ائتلاف و فرد خاصی، هیچ‌گونه حمایتی ندارند و هرگونه حمایت از جناح یا فردی تکذیب می‌گردد.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: قطعا اقشار مختلف امت حزب الله و شهیدپرور، با بصیرت و بینش و آگاهی بالای خود، بهترین انتخاب را خواهند نمود. بی‌شک تحقق کامل اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی با شرکت و حضور حداکثری آحاد مختلف جامعه صورت می‌پذیرد. شایان ذکر حضرت آیت الله ایمانی در سخنرانی‌های مختلف ملاک انتخاب و شرایط نمایندگان ملت را در عرصه‌های مختلف انتخاباتی، بطور کامل بیان نموده اند.
نظرات بینندگان