کد خبر: ۱۰۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

داغ شدن تنورانتخابات درسپیدان

شهرستان سپیدان به عنوان یکی ازشهرستانهای مهم کشوردرعرصه انتخابات است همزمان با دیگر شهرهای کشو تنور انتخابات شوراها درسپیدان روز به روز داغ تر شده است.

به گزارش شیرازه، کمترازدوهفته دیگرتا انتخابات شورای شهرها و روستاهای کشورمانده است و انتخابات ریاست جمهوری را تحت تأثیر قرارداده است.

امروزه شوراها مشخص می کنند که شهرداری چگونه عمل می کند و اعتبارات ریالی شهر را چگونه و کجا مصرف کند. حتی تصمیم اعضای شوراست که مسیر درآمد شهرداری ها را مشخص می کند و اهمیت شوراها و عملکرد آنها بسیار حائز اهمیت شده است.

بنابراین بایستی افرادی آشنا با قوانین شهرداری ها، آشنا با نحوه شهرسازی و چگونگی چیدمان مبلمان شهری، دارای تخصص در خصوص مسائل مالی و شیوه های درآمدزایی و از همه مهم تر دارای شناخت وسیع و عمیق از شهر و دیاری که می خواهد در آن کاندیدا شود را انتخاب کرد.

بیش از حد انتظار کاندیدها برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر وروستادرسپیدان ثبت نام کردند که پس ازبررسی در هئیت های اجرایی و نظارت تعداد داوطلبان برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی سپیدان  مشخص شدند .

همزمان با دیگر شهرهای کشورتنورانتخابات شوراها درشهر وروستای سپیدان نیزروزبه روزداغ تر شده وهمه کاندیدا از طرق مختلف ازجمله ایجاد کانالها و گروههای تلگرامی در فضای مجازی بدنبال جلب رضایت مردم و شناساندن خود بعنوان کاندیدای شوراهستند.البته تبلیغات رسمی و علنی شوراها از 21 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کانال هایی که امروزه جولانگاه بدون هزینه برای کاندیداها شده است در درون این کانالها هرچه میخواهند تاخت وتاز می کنند  ازوعده ووعید هایی برخی ها تا دروغهایی که عده ای از کاندیداها به خود نسبت می دهند از القاب وعناوین گرفته تا مدرکهای تحصیلی که هیچ کدام صحت ندارد وطرفداران پرشوری که در غیاب مسئولین امر، کانالها راتبدیل به مجالهایی برای به رخ کشیدن همدیگر می پندارند . امروز در شهر وروستای سپیدان جنگ بر افزایشش ممبر در کانال تلگرامی است وشب وروز وساعت وغیر ساعت برای گذاشتن استیکرهای بدون محتوا نمی شناسند.

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان