کد خبر: ۱۰۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس گروه امور شوراهای اسلامی استانداری فارس:

ترافیک یکی از معضلات جدی شیراز است

رئیس گروه امور شوراهای اسلامی استانداری فارس از ترافیک به‌عنوان یکی از معضلات جدی شهر شیراز یاد کرد و گفت: ترافیک موجب آلودگی هوا و تضییع حقوق شهروندی شده است.
ترافیک یکی از معضلات جدی شیراز استبه گزارش شیرازه، پرویز کهندل رئیس گروه امور شوراهای اسلامی استانداری فارس گفت: بر اساس قانون شهرداری مجری مصوبات شوراها است و در این راستا از 34 وظیفه که در قانون شوراها وجود دارد 29 وظیفه مربوط به شهرداری‌ها است.
وی با اشاره به اینکه ترافیک یکی از معضلات جدی شهر است که موجب آلودگی هوا و تضییع حقوق شهروندی شده، افزود: سد معبر، بی‌توجهی به مبلمان ورودی شهر به ویژه در بافت قدیم و نیز گسترش بی‌رویه شهر مشکلات دیگری را برای کلانشهر شیراز ایجاد کرده است که باید مورد توجه جدی اعضای جدید شورای اسلامی قرار گیرد.
رئیس گروه امور شوراهای اسلامی استانداری فارس تصریح کرد: امانتداری، تخصص، تعهد، صداقت و توان استفاده از ظرفیت‌ها از جمله ویژگی‌های لازم برای اعضای شورای شهر است و شورای آینده شیراز باید بتواند در راه‌اندازی جاذبه‌های گردشگری به ویژه تله‌کابین، باغ‌گل‌ها و باغ پروانه‌ها اهتمام ویژه داشته باشد.
کهندل در ادامه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را ضروری دانست و افزود: مردم نجیب استان فارس با تقدیم 15 هزار شهید باید ضمن حضور حداکثری در انتخابات فردی اصلح و شایسته که امانتداری را سرلوحه برنامه خود قرار داده باشد انتخاب کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان