کد خبر: ۱۰۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اعلام کرد

ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های تولیدی

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: متقاضیانی که قصد راه‌اندازی طرح‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی دارند می‌توانند با ارائه طرح تولیدی خود به بسیج سازندگی ناحیه ثارالله مراحل ثبت‌نام را انجام داده تا در اولویت واگذاری تسهیلات قرار گیرند.
ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح‌های تولیدیبه گزارش شیرازه، قاسم مومنی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز بعدازظهر دیروز (17 اردیبهشت) با بیان اینکه نامگذاری شعار سال رسالت معاونت بسیج سازندگی سپاه را در تحقق مقوله تولید و اشتغال برای مردم دوچندان می‌کند، گفت: در سال جاری قصد داریم با حمایت تسهیلاتی و مشاوره‌ای دهکده‌های اقتصاد مقاومتی را در حاشیه شهر شیراز تا منطقه ارژن رونق بیشتری بخشیده و از دورریز و ضایعات برای فرآوری محصولات در قالب صنایع تبدیلی حمایت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از متقاضیانی که بتوانند با فرآوری محصولات کشاورزی تولیداتی داشته باشند با ارائه تسهیلات از آنان حمایت می‌شود.
مومنی بیان داشت: کسانی که قصد راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده تولیدی از قبیل تولیدات پروتئینی شامل گوشت دام سبک، ماکیان و ماهی، کشت‌های گلخانه‌ای محصولات کشاورزی، تولیدات دانش‌بنیان، مشاغل خانگی، تولیدات صنایع تبدیلی، خیاطی، بافندگی و غیره را دارند مورد حمایت بسیج سازندگی قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برای ارائه تسهیلات هیچ‌گونه محدودیت و شرایط خاصی وجود نداشته و تمام افراد می‌توانند با اخذ این تسهیلات در عرصه تولید و اشتغالزایی در راستای کسب درآمد اقدام نمایند.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز اظهار داشت: از متقاضیانی که صاحب طرح و ایده تولید و اشتغالزایی باشند استقبال می‌کنیم و امیدواریم بزودی روند پرداخت تسهیلات را آغاز کنیم.
مومنی ابراز امیدواری کرد: با رویکردی که امسال در میزان مبلغ و نرخ سود تسهیلات اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است، شاهد جهش اشتغالزایی و تولید در راستای تحقق اقتصادمقاومتی باشیم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان