کد خبر: ۱۰۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

برد شیرین نماینده شیراز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

از هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال برق جدید شیراز در یک دیدار خانگی برابر داماش گیلان به پبروزری دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در هفته ماقبل پایانی مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های برق جدید شیراز و داماش گیلان در ورزشگاه شهید آیت ا.. دستغیب  به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در پایان با پیروزی 3 بر صفر نماینده شیراز به پایان رسید.
در این دیدار تیم برق جدید  با ترکیب مسلم حق شناس- حمید ملکی- قاسم رزمی - مهرداد علیزاده - صادق کرمی- مجید بهروزی- پوریا اریا کیا-  صادق رضائی- رسول بهاروندی- مهدی زینلی و احمد نصیری وارد میدان مسابقه شد.

این دیدار در نیمه نخست گلی در بر نداشت و خطر صدرصدی دروازه ها را تهدید نکرد. تنها اتفاق مهم نیمه اول مصدومیت مهدی زینلی بازیکن برق و تیم ملی جوانان بود تا شیرازی ها دست به تعویضی اجباری بزنند.

برخلاف نیمه اول بازی با حرارت خاصی دنبال شد و در دقیقه 80 برخورد توپ به دست مدافع داماش باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود برقی ها بگیرد. رسول بهاروندی پشت ضربه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.

گل های دیگر برقی ها در دقایق 90 و 97 توسط پوریا آریا کیا و پوریا زارع به ثمر رسید تا این دیدار در نهایت با پیروزی پرگل شیرازی ها به پایان برسد. در پایان هفته نهم رقابت ها تیم برق جدید شیراز با کسب 14 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته تا همچنان یکی از امیدهای اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال و پیوستن به تیم فجرشهید سپاسی باشد.

در هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته ٢ فوتبال كشور برق جدید فارس میهمان شهرداری كاشان است و شهرداری ماهشهر میهمان داماش گیلان خواهد بود.



نظرات بینندگان