کد خبر: ۱۰۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مُهـر؛

4 درصد از افراد جامعه همه منابع کشور را در اختیار دارند/ باید دست ویژه خواران را قطع کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز چهار درصد از افراد جامعه همه منابع کشور در اختیار دارند و 96 درصد دیگر انگشت‌به‌دهان مانده‌اند.

به گزارش شیرازه، محمدحسین صفارهرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مردم شهرستان مُهـر بیان داشت: برخی ها به‌جای اینکه ترویج عدالت بکنند، آمده‌اند که نابرابری را توجیه کنند. در کشورهایی که برنامه‌های توسعه در اوج خود برگزارشده، آیا مشکل فقر در آن کشورها حل‌شده است، رئیس‌جمهور آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود می‌گوید تعداد فقرای ما بیشتر شده و به دو برابر افزایش داشته است.


این عضو مجمع تشخیص مصلح نظام افزود: اگر قرار بود این توسعه کاری انجام دهد و یا توسعه‌ای شکل بگیرد می‌بایست در این کشورها اتفاق می‌افتاد.

صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: امروز چهار درصد از افراد جامعه همه منابع کشور در اختیار دارند و 96 درصد دیگر انگشت‌به‌دهان مانده‌اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اطلاعات تعیین‌کننده اقتصادی، اول به این چهار درصدی‌های می‌رسد و این افراد زود تر از سایرین اطلاع پیدا می‌کنند که همین امر باعث شده که درصحنه تحولات پولی، بانکی و ارزی پیشتاز باشند.

وی افزود: قرار ما با انقلاب این نبود که در انقلاب این‌چنین اتفاقاتی رخ دهد و ما انقلاب کردیم برای برچیدن این اتفاقات در کشور، می‌بایست در انقلاب اسلامی جلوی این ویژه خواران را گرفت و دست آن‌ها را قطع کرد.

صفارهرندی گفت: می‌بایست در مجلس شورای اسلامی قوانینی را مصوب کرد که افراد دیگری نتوانند این‌گونه پول‌ها را ملک و تملک خود بنامند. باید افرادی را بر صندلی مسئولیتی بنشانیم که باور داشته باشند و دست‌درازی به بیت‌المال نداشته باشد.


وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: افراد یا باید در ولایت الله و یا در ولایت طاغوت باشند. افرادی که در سال 88 به جنگ با جمهوری اسلامی آمدند و در خیابان‌ها عربده می‌کشیدند، منظور آن عده‌ای که از روی احساسات غلط و اشتباه چنین کاری کردند نیست، بلکه سردمداران اصلی کسانی بودند که ولایت الله را زمین گذاشته اند و می‌خواستند به ولایت طاغوت بپیوندند.

صفارهرندی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برای رهبر انقلاب اسلامی در انتخابات مهم‌تر از هر نتیجه‌ای نفس حضور گسترده مردم مطرح است و می‌فرمایند: هر چه گسترده‌تر مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند به نفع نظام و انقلاب اسلامی است.

این مسئول در ادامه و در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که از وی پرسید امروز دهیاران قول پول برای جمع‌آوری رأی برای کاندیدای خاص می‌دهند و یا تهدید می‌کنند که اگر مردم رأی ندهند بودجه ما قطع می‌شود گفت: امروز دیگر باوجوداینکه روستاهای ما متصل به شبکه‌های گسترده اطلاع‌رسانی است نمی‌توانند با افکار مردم بازی کنند و این صحبت‌ها مضحک و مسخره است و جامعه ما احتیاج به آگاهی بیشتری دارد.

وی افزود: اگر این افراد که این‌گونه شایعه‌پراکنی می‌کنند و اگر در جایگاه مسئولت باشند تهت تعقیب قرار خواهند گرفت و دستگاه قضایی با عنوان افرادی که در امانت‌های مردم دست برد می‌زنند برخورد خواهد کرد.

پایان پیام

منبع: عصر مُهـر

نظرات بینندگان