کد خبر: ۱۰۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

برای خرید از فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش چقدر باید پول داشت؟+ سند

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: شرکت آمیتیس طراوت کودکی متعلق به وزیر آموزش و پرورش آقای فخرالدین احمدی آشتیانی و خانواده وی است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است.
برای خرید از فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش چقدر باید پول داشت؟+ سندبه گزارش شیرازه، ماجرای واردات پوشاک ایتالیایی توسط دختر وزیر آموزش و پرورش، از جمله داغ ترین موضوعات روز است که حتی در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز به آن اشاره شد. این موضوع از آنجا حساسیت برانگیز شد که بر اساس اطلاعات مسئولان قضایی، ضابطان انتظامی با اطلاع از وجود مقادیر قابل توجهی پوشاک در یک ویلا در لواسان، نسبت به بازرسی آنجا اقدام و محموله مذکور را کشف کردند.

اگرچه مالک این پوشاک ها، تاکید داشت که محموله قانونی است و حتی مستنداتی نیز از سوی مدیران دولتی در این خصوص ارائه شد، اما سخنگوی قوه قضائیه پس از بررسی های تکمیلی، خاطرنشان کرد: شرکت آمیتیس طراوت کودکی متعلق به وزیر آموزش و پرورش آقای فخرالدین احمدی آشتیانی و خانواده وی است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است.

به گفته معاون اول قوه قضائیه، این شرکت با یک کارت بازرگانی دیگر به نام شرکت تولیدی بازرگانی راتین گستران طبرستان در فریدون کنار که حوزه فعالیتش فنی مهندسی است و به هیچ وجه نمی تواند واردات پوشاک داشته باشد، اقدام به واردات پوشاک کرده است!

با توجه به این موضوعات، صبحانه بررسی های خود را برای دریافت اطلاعات بیشتری از این شرکت و برندی که نمایندگی آنها را کسب کرده، آغاز کرد که بر این اساس، مشخص شده شرکت آمیتیس طراوت کودکی ( به شماره ملی : ۱۴۰۰۴۳۲۴۷۵۰) از شرکت PRENATAL کشور ایتالیا اقدام به دریافت نمایندگی کرده و تاریخ صدور گواهی این کار در ایران نیز ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۵ بوده است و تا سال ۱۳۹۸، این مجوز نمایندگی اعتبار دارد.

مدیرعامل شرکت مذکور، ضحی احمدی دانش آشتیانی است و آدرس دفتر مرکزی آن نیز خیابان ولیعصر، نرسیده به م.ونک ساختمان خورشید اعلام شده است.

از سوی دیگر با بررسی وب سایتی که خود را فروشگاه اینترنتی نماینده رسمی برند پریناتال در ایران معرفی می کند، می توان محدوده قیمت لباس های عرضه شده توسط فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش را متوجه شد.

برای خرید از فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش چقدر باید پول داشت؟+ سند
برای خرید از فروشگاه خانوادگی وزیر آموزش و پرورش چقدر باید پول داشت؟+ سند

بر این اساس، خرید یک بلوز و شلوار پسرانه، هزینه ای در حدود ۱۲۰ هزار تومان و یک حوله حمام پسرانه، ۲۱۵ هزار تومان خواهد بود. بخش دخترانه این فروشگاه نیز اعلام داشته است که برای خرید ژاکت دخترانه مبلغ ۲۳۲ هزار تومان و برای خرید قنداق فرنگی باید ۳۶۹ هزار تومان پرداخت کرد که به نظر می رسد قیمت قابل توجهی برای یک قنداق باشد.

منبع: صبحانه آنلاین
نظرات بینندگان