کد خبر: ۱۰۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده بسیج مستضعفین:

علاوه بر موشک ها، روی فشنگ هایمان نیز "مرگ بر اسرائیل" می نویسیم/به قدرت داخلی مان ایمان داریم

سردار غیب پرورگفت: به برخی، خوش خیالی دست ندهد چرا که ما با آمریکا مبارزه می کنیم و در عین حال به قدرت داخلی مان ایمان داریم و در این راه با هیچ احدی تعارف نداریم.
به گزارش شیرازه، رییس سازمان بسیج مستضعفین در اولین مراسم سالگرد شهدای واقعه خان طومان سوریه گفت: با طلوع خورشید اسلام، عالم بشریت جان گرفت و روحی مجدد در کالبد انسان دمیده شده و انسانها را از لبه پرتگاه و قتلگاه جاهلیت نجات داد.

وی اسلام را بزرگترین هدیه خداوند به همه انسان ها دانسته و افزود: متاسفانه افراد جاهل از همان روز نخست دشمنی با اسلام را آغاز نموده و 23 سال رنج و مشقت را بر وجود نازنین پیامبر تحمیل کردند.

سردار غیب پرور به دوران حکومت امیرالمومنین اشاره نموده و خاطر نشان کرد: امام علی علیه السلام را که مجسمه عدالت بود در محراب عبادت به شهادت رساندند و آنقدر فضا را مسموم کرده بودند که عده ای از نماز خواندن مولا هم تعجب می کردند.

وی در همین خصوص ادامه داد: اسلام از همان روز اول با دشمنی ها مواجه بود و خاکریز شیطان هیچگاه بنای تحمل اسلام را نداشته و ددمنشی و خوی وحشی گری همیشه در جبهه کفر بوده و هست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به زندانی و تبعید کردن، و یا به شهادت رساندن عالمان و آزادی خواهان طی قرن های متمادی بیان کرد: خداوند مشیت نمود تا با رهبری امام امت و نصرت امت این انقلاب پیروز گردد و نور اسلام در سراسر عالم مجدد بدرخشد.

وی همراهی مردم  را در طول انقلاب یادآور شده و اظهار داشت: همواره حرمله ها، بوسفیانی ها، یزیدیان و یهودیان دوباره به هم پیوسته تا در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و روز به روز شاهد افزایش دشمنی و خباثت دشمن هستیم.

سردار غیب پرور تاکید کرد: ما نه تنها روی موشک هایمان بلکه روی تک تک فشنگ ها و تجهیزاتمان شعار مرگ بر اسراییل را حک می کنیم چرا که مرگ بر اسراییل شعاری راهبردی است که تمام آزادی خواهان عالم به این مقاومت و شجاعت ایران اسلامی مفتخرند.

وی در همین خصوص افزود: شعار مرگ بر اسراییل تقوا و روحیه ی انقلابی و پایبندی به اصول می خواهد و زیر سوال بردن آرمان ها و شعارهای انقلاب حرفی بی ارزش است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نبرد ما با اسراییل قابل معامله نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه دشمنان در سوریه؛  تل اویو را سرچشمه تمام ظلم ها در سوریه و لبنان دانست که با اسلام جعلی به جنگ با اسلام ناب آمده اند.

سردار غیب پرور به حضور فعال مردم برای حراست از اسلام اشاره نمود و گفت: عده ای در طول 8 سال دفاع مقدس زورشان نرسید و پس از آن با حصر اقتصادی و جنگ فرهنگی به دشمنی با ملت برخواستند و امروز هم میلیاردها دلار در فضای مجازی هزینه می کنند تا مقدسات را از ما بگیرند.
 
وی تکفیری ها را حرمله های زمان خوانده و بیان کرد: رمز و راز شکست گروه های تکفیری غیرت مدافعان حرم است که بحمدلله روز به روز تقویت شده و خیل عظیمی از جوانان برای اعزام به جبهه مقاومت صف کشیده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تداوم راه شهدا را ضروری دانسته و تاکید کرد: برای ادامه راه شهیدان باید کلام ولایت را آویزه گوش نماییم. راه شهدا یعنی تبعیت پذیری از رهبری؛ و پاسداری از خونشان، گوش به فرمان ولایت بودن است.

وی انقلابی ماندن را برای تدوام انقلاب ضروری خوانده و تصریح کرد: در تمام صحنه های انقلاب حاضریم و این انقلاب را با هیچ چیز معامله نکرده و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خویش تصریح کرد: به برخی، خوش خیالی دست ندهد چرا که ما با آمریکا مبارزه می کنیم و در عین حال به قدرت داخلی مان ایمان داریم و در این راه با هیچ احدی تعارف نداریم.

نظرات بینندگان