کد خبر: ۱۰۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر سابق اطلاعات:

عربستان و تکفیری‌ها برای انتخابات ایران پول هنگفت خرج کرده‌اند/ عربستان پشت صحنه عملیات میرجاوه/ فقط 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها بر می‌گردد

وزیر سابق اطلاعات در لامِرد گفت: مجموعه اطلاعات سپاه تعدادی از سلطنت‌طلب‌ها را دستگیر کرده که در اعترافات خود گفته‌اند عربستان هزینه فعالیت ما را تامین کرده است.
عربستان و تکفیری‌ها برای انتخابات ایران پول هنگفت خرج کرده‌اند/ عربستان پشت صحنه عملیات میرجاوه/ فقط 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها بر می‌گرددبه گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی شامگاه سه‌شنبه (19 اردیبهشت) در نشست بزرگ منتظران ظهور که در مصلی الغدیر مسجد جامع شهر لامرد برگزار شد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات مختلف در خصوص انتخابات و حضور گسترده و باشکوه مردم تاکیدات زیادی نموده‌اند گفت: حضور مردم همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن را برملا می‌کند و به عنوان کسی که در دستگاه اطلاعاتی حضور داشته است می‌دانم که حضور پرشکوه مردم همه توطئه‌های دشمن و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به مشکلات فراوان مردم به ویژه رکورد اقتصادی گفت: با این حال مردم این اوضاع را تحمل کرده‌اند و کافی است به راهپیمایی 22 بهمن نگاه کنید که مردم به صراحت می‌گفتند از وضعیت اقتصادی ناراضی‌اند، اما دست از انقلاب بر نمی‌دارند.

مصلحی اضافه کرد: بر اساس آمار و ارقام بیش از 50 درصد مردم ایران شبکه‌های ماهواره‌ای را دیده و این شبکه‌ها نیز سراسر مشغول تخریب انقلاب هستند، اما باز هم در انتخابات مختلف می‌بینید که مردم با چه درصد بالایی حضور پیدا می‌کنند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه در موضوع انتخابات ایران بازیگران داخلی و خارجی درحال طراحی و فعالیت هستند، تصریح کرد: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان و تکفیری‌ها در حال هزینه‌های هنگفت هستند تا فضای انتخابات را طور دیگری رقم بزنند و امروز میلیاردها دلار برای سلطنت‌طلب‌ها و منافقین هزینه می‌کنند تا مردم ما نتوانند در انتخابات تصمیم درست بگیرند.

برخی‌ها نمی‌خواهند قبول کنند عربستان دشمن قسم خورده انقلاب است

مصلحی با تاکید بر اینکه امروز برخی‌ها نمی‌خواهند قبول کنند که عربستان دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مجموعه اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعدادی از سلطنت‌طلب‌ها را دستگیر کرده است که در اعترافات خود گفته‌اند عربستان هزینه فعالیت ما را تامین کرده است.

وی با یادآوری اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورهای حاشیه خلیج فارس در مجموع 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند که فقط 40 میلیارد دلار آن توسط عربستان تامین شد، افزود: انقلاب اسلامی هستیِ صهیونیست‌ها را هدف قرار داده است و عقبه آل سعود نیز صهیونیست‌ها هستند و این دشمنی‌ها به همین دلیل است؛ به‌گونه‌ای که قضیه اخیر میرجاوه که منجر به شهادت افسران نیروی انتظامی شد هم دقیقا با پشتیبانی و هزینه‌کرد عربستان صورت گرفت.

وزیر سابق اطلاعات در خصوص دیگر دشمنان خارجی انقلاب اسلامی نیز اذعان داشت: اتحادیه اروپا و آمریکا با هم تقسیم کار کرده‌اند و در همین قضیه برجام شاهد بودید که این همه گروه‌های اروپایی آمدند و رفتند و چندین تقاهم‌نامه هم مبادله کردند، اما هیچ قرارداد اقتصادی امضاء نکردند که این موارد همه برنامه‌ریزی شده است.

مصلحی در ادامه به تشریح تقسیم کار اتحادیه اروپا و آمریکا در دشمنی با انقلاب پرداخت و تصریح کرد: هر موقع که آقای ظریف می‌خواست برای مذاکره برود، اوباما مصاحبه می‌کرد که گزینه نظامی روی میز است تا مسئولان ما را بترسانند و تصمیم اشتباه بگیرند و بدنبال همین تهدیدها آقای ظریف در جایی گفت که اگر آمریکا یک دکمه بزند کل سیستم نظامی ما از کار می‌افتد. اما بعد برخی دلسوزان آقای ظریف را برای بازدید از ظرفیت‌های زیر‌زمینی نظامی بردند و ایشان تازه فهمید که تصور قبلی وی اشتباه بوده است.

القاء دوقطبی جنگ و صلح در دستور کار دشمن

مصلحی بیان داشت: امروز می‌خواهند در کشور دوقطبی جنگ و صلح راه بیاندازند که بگویند عده‌ای به دنبال جنگ هستند و ما به دنبال صلح هستیم و رسانه‌های آمریکایی و اروپایی امروز تمام‌قد مشغول ایجاد این دو قطبی هستند تا بعد از فراگیر شدن آن، دوقطبی گشایش و انسداد را مطرح کنند و بگویند ما می‌خواهیم با دنیا ارتباط داشته باشیم اما عده‌ای نمی‌گذارند و دو قطبی باز و بسته راه بیاندازند و بگویند ما می‌خواهیم کنسرت برگزار کنیم اما عده‌ای نمی‌گذارند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به وعده‌های دروغ آمریکا در جریان مذاکرات برجام اظهار داشت: عده‌ای با خوشحالی گفتند 8 میلیارد دلار از منابع ما در نزد آمریکا به ایران برمی‌گردد، اما این پول بعد از آزاد شدن از بانک‌های سوئیس به هلند رفت و بعد از آن هم اکنون یک سال و دو ماه است که در امارات و عمان باقی مانده و یک سنت هم به کشور نیامده است و این نتیجه وعده‌های دروغ آمریکا است.

وی با اظهار گلایه از زودباوری برخی افراد گفت: اولش در بوق‌وکرنا کردند که این پول خواهد آمد، اما الان که اتفاقی نیفتاده است، هیچ کس صدایش در نمی‌آید.این عده همان‌ها هستند که تا اسم آمریکا می‌آید آب از لب و لوچه‌شان می آید و القای یاس و ناامیدی می‌کنند که ما نمی‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. این در حالی است که تنها 30 درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها برمی‌گردد و بقیه آن مربوط به نحوه مدیریت داخلی است.

مصلحی همچنین در ابتدای سخنان خود با اشاره به ولایتمداری مردم شهرستان لامرد اظهار داشت:در عمر با برکت انقلاب اسلامی، شهرستان لامرد دارای وضعیت خاص و یکی از این مناطق مشهور به ولایتمداری بوده است که باید به مردم این شهرستان بدلیل این افتخار بزرگ تبریک بگویم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان