کد خبر: ۱۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در جمع بسیجیان سپیدان:

نباید به دشمن اجازه ذره‌ای نفوذ بدهیم

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس: این انقلاب با خون ۲۵۰هزار شهید آبیاری شده است و نباید به دشمنان اجازه ذره‌ای نفوذ دهیم و ما در این عرصه آزمایش، ما مأمور به تکلیف و وظیفه هستیم نه نتیجه، و هر آنچه در پایان نتیجه انتخابات شد می‌پذیریم.

به گزارش شیرازه، جلسه نهضت روشنگری بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه سپیدان با حضور سرهنگ کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در سالن شهدای ناحیه برگزار شد.

سرهنگ کوشکی در این نشست مهم‌ترین ویژگی کاندیداهای انتخابات را، رعایت اخلاق انتخاباتی دانستند و گفتند: ابزار اصلی برای به میدان آمدن هر یک از کاندیداها باید اخلاق باشد و بدانند که این مسؤولیت، حق‌الناس و حق‌الله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به ابعاد جهانی انقلاب اسلامی بیان داشت: در سال ۵۷ استکبار غرب تصور می کرد که این انقلاب، انقلابی درون کشوری است که تنها باعث سقوط یک رژیم شده ولی دستاوردهای انقلاب در راستای استقلال و عدم وابستگی به جهانیان ثابت کرد که این انقلاب با هیچ جنگ، ترور، تحریمی ساقط نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس یکی از توطئه های دشمن را توسل به جنگ نرم برشمرد و خاطرنشان کرد: با آنکه دشمنان در جنگ نرم توفیقاتی به دست آوردند اما قدرت های نرم شیعه و انقلاب هم چون حضور میلیونی از سراسر جهان در مراسم پیاده روی اربعین، سبب شد بار دیگر توطئه های دشمنان ناکام ماند.

کوشکی درباره مهمترین معیارهای فرد اصلح خاطرنشان کرد: سوابق فردی، پیروی از ولایت‌فقیه، مردمی بودن، سه مشخصه بارزی است که در انتخاب فرد موردنظر باید به آن‌ها توجه داشته باشیم و هم‌چنین پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب که به کرات به مشخصه یک فرد اصلح اشاره کرده‌اند و معیارها و شاخص‌ها را به ما نشان دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: در زمان تبلیغات کاندیداها بهترین فرصت برای شناخت فرد اصلح است که با توجه به تبلیغات و برنامه‌های کاندیداها و مشورت با افراد واجد شرایط می‌توانیم به فرد منتخب برسیم همان‌طور که برای خرید یک وسیله تحقیق و پرس‌وجو می‌کنیم، باید برای ۴سال آینده این کشور نیز بدون بصیرت وارد نشویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس حضور فعال و انتخاب درست را دو وظیفه اصلی بر عهده ملت ایران در دوران انتخابات بیان کرد و افزود: این انقلاب با خون ۲۵۰هزار شهید آبیاری شده است و نباید به دشمنان ذره‌ای اجازه نفوذ دهیم و ما در این عرصه آزمایش، ما مأمور به تکلیف و وظیفه هستیم نه نتیجه، و هر آنچه در پایان نتیجه انتخابات شد می‌پذیریم.

 کوشکی در پایان نیز گریزی به شعار سال زدند و تصریح کردند: از موارد رسیدن به اقتصادی مقاومتی، حمایت از تولید ملی است که باید به صورت یک فرهنگ در جامعه در آید و در خرید اجناس آن مواردی که مانندش در داخل تولید می‌شود، خرید جنس خارجی را بر خود حرام کنیم و در عین ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان، کیفیت کالاها نیز مورد توجه قرار گیرد.

در پایان برنامه سرهنگ کوشکی به سوالات بسیجیان و پایوران نیز پاسخ دادند

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان