کد خبر: ۱۰۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده ی مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی:

از هیچ کاندیدی حمایت نمی کنم/ هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم

کورش کرمپور گفت: انتخاب اصلح آنهم بدور از تعصبات قومی و قبیله ای لازمه ی پیشرفت شهر است.

به گزارش شیرازه، کورش کرمپور در جلسه ی پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی که روز گذشته با حضور شورای تامین شهرستان، دبیر هیات نظارت شورای نگهبان، نامزدهای شورای شهر و مسئولین ستاد کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد با شاره به اهمیت انخابات گفت: امروز حضور در امر انتخابات بر همه واجب است ودر این مورد رهبری عزیز نیز حضور بر پای صندوق های رای را یک تکلیف نامید.

وی افزود: در تکلیفی که حضرت آقا برگردنمان نهاده ما نیز همچون رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بی چون وچرا اطاعت می کنیم  ومنافع نظام را در نظر میگیریم که اگر این چنین باشد بی شک عاقب به خیر می شویم.

وی در ادامه با اعلام اینکه من از کاندید خاصی حمایت نخواهم کرد گفت: من فقط از انتخاب مردم  وآنجه مردم تصمیم میگیرند حمایت می کنم.

کرمپور خطاب به نامزدهای شورای شهر گفت: در امر انتخابات مسئولین وظایف خود را در چهار چوب قانون انجام داده و می دهند و شما نیز حرمت همدیگر را حفظ کرده و حرفهایی در جلسات خود به زبان بیاورید که رضایت شهدا را در بر داشته باشد.

نماینده مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی انتخاب اصلح آنهم بدور از تعصبات قومی و قبیله ای را لازمه ی پیشرفت شهر نامید وگفت: امروز به شورایی همدل و مطیع قانون نیاز داریم برای اینکه بتوانیم به خوبی خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: هرچند شب و روز میدوم و کوتاهی از انجام وظایفم نکرده ونمیکنم  ولی هنوز از عملکرد خود راضی نیستم.

  به نقل ازنخل بیدار

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمپور ، تخلفات ، شیرازه
نظرات بینندگان