کد خبر: ۱۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سروستان

همزمان با سراسر کشور و همچون سنوات گذشته، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سروستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه، ناصر مرادی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه سروستان در گفتگو باما ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان گفت: همزمان با سراسر کشور و همچون سنوات گذشته، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سروستان برگزار شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ساعات اولیه روز سه شنبه هفته جاری در حسینیه امام رضا(ع) سروستان و با حضور بیش از 60 نفر از قاریان و علاقمندان به کلام الهی آغاز شد.

ناصر مرادی در ادامه این گفتگو با اشاره به بخش های مختلف این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش های مختلفی همچون؛قرائت، ترتیل، حفظ و همچنین  بخش ویژه اذان و ادعیه خوانی می باشد که نفرات برتر هر بخش به مرحله استانی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان ضمن تقدیر از موسسه قرآنی بیت الاحزان شعبه سروستان  که در این دوره از مسابقات با این اداره همکاری داشته اند اظهار داشت: خوشبختانه شاهد افزایش کمی و کیفی حضور خواهران و برادران در بخش های مختلف این دوره از مسابقات هستیم و  ان شاءا.... شهرستان سروستان به زودی به عنوان یکی از قطب های پرورش دهنده و موفق چهره های شاخص قرآنی در سطح استان و جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

منبع:سروستان ما

برچسب ها: مسابقات ، شهرشتانی ، اوقاف
نظرات بینندگان