کد خبر: ۱۰۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

اعلام حمایت جامعه روحانیت شیراز از ابراهیم رئیسی

رئیس شورای راهبری ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس گفت: حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی ۲۵ اردیبهشت به شیراز سفر می‌کند.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری رئیس شورای راهبری ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی 25 اردیبهشت به شیراز سفر کرده و در ساعت 14:30  با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم استان فارس در مسجد شهدا (نو) سخنرانی می‌کند.

وی افزود: زیارت حرم مطهر شاهچراغ، سید علاالدین حسین، زیارت قبور مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از برنامه‌های این سفر است و  بیش از 80 هزار نفر از سراسر استان فارس برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند. 

طاهری با بیان اینکه بر خلاف شایعات تمام هزینه‌های ستاد رئیسی  از کمک‌های مردمی است، گفت: کل بودجه مرکز 30 میلیون تومان بوده و این در حالی است که برخی کاندیداهای شورای اسلامی شهر هزینه 300 تا 400 میلیون تومانی انجام می‌دهند.

رئیس شورای راهبری ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس بیان کرد: مردم با  ابراز علاقه به حجت‌الاسلام رئیسی و با امکانات و بودجه مردمی ستاد تشکیل دادند و این علاقه و استقبال سبب شده افرادی که مدعی آزادی هستند احساس خطر کرده و مزاحمت‌هایی برای ستادها ایجاد کنند. 

وی عنوان کرد: ملت ایران همچون گذشته در آستانه آزمایش بزرگ قرار دارد و در این آزمایش بزرگ نیز با حمایت و مشارکت حداکثری مردم سربلند و پیروز و موفق بیرون می‌آید.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی آیت‌اله سیدعلی اصغر دستغیب برگزار شد با اکثریت آرا از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند که بیانیه رسمی آن صادر می‌شود.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان