کد خبر: ۱۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

شعرا از شرکت در انتخابات شورای شهر شیراز انصراف داد

ابراهیم شعرا عضو فعلی شورای شهر شیراز و دبیر جبهه پیروان امام و رهبری در استان فارس، با هدف تقویت جریان اصولگرایی از شرکت در انتخابات انصراف داد.
به گزارش شیرازه، ابراهیم شعرا که سابقه‌ای طولانی در تصدی پستهای اجرایی استان فارس را در کارنامه خود به همراه دارد، از شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز انصراف داد.

عضو فعلی شورای شهر شیراز در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده است، هدف خود را از این اقدام تقویت جریان اصولگرایی عنوان کرده است. متن بیانیه شعرا بدین شرح است:

«به نام خدا و باعرض تبریک میلاد باسعادت ولی‌الله اعظم امام زمان حضرت ولی عصر (عج) که نظاره‌گر تمام جریات جاری ماست.
ضمن تشکر از همه عزیزانی که تا امروز به بنده محبت داشته و با ارسال پیامها و عضوگیری‌ها و تبلیغات در جهت حمایت از بنده اقدام نموده‌اند، مطالبی را خدمتتان عرض می‌نمایم.

وحدت کلمه نیروهای انقلابی رمز پیروزی انقلاب، یادگار حقیقی امام (ره) و از اولویت‌های جامعه در کلام مقام معظم رهبری است.
آنچه که امروز به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون شناخته می‌شود، حاصل جان‌فشانی‌ها و خون‌ دلهای بسیاری است که معتقدان به راه امام برای ما به امانت گذاشته‌اند.
اما اینک از سویی با تشتت آرا به علت سوء تدبیر در گزینش بین نیروهای انقلابی و از سوی دیگر وحدت در جبهه مقابل، ممکن است نتایج انتخابات مجلس تکرار شود، لذا در راستای حفظ وحدت و جلوگیری از پراکندگی آرای نامزدهای انقلابی، بدینوسیله انصراف خود از نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز را اعلام می‌کنم.

همچنین به تمام نامزدهای انقلابی که در لیست‌های متفرقه حضور داشته و قصد انصراف ندارند، گوشزد می‌نم که اگر به یک لیست واحد نرسیده و بر اثر انشقاق در جبهه نیروهای انقلابی، افرادی بر مسند امور بنشینند که اعتقادی به راه امام نداشته و امانت‌دار و پاسدار حقوق مردم نباشند، قطعاً سومین حرم اهل بیت (ع) و شهروندانش دچار خسارت و لطمه خواهند شد و آن‌گاه همه ما مسؤول و مدیون خواهیم بود.

ابراهیم شعرا؛ عضو شورای چهارم و نامزد شورای پنجم شیراز»

منبع: فارس


نظرات بینندگان