کد خبر: ۱۰۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده مردم خرامه در مجلس:

مردم به سمت نامزدی بروند که برنامه محرومیت زدایی دارد

نماینده مردم خرامه گفت: مردم به کاندیدایی رای بدهند که برای حل مشکلات اقتصادی خود تخصیص ماده 180 را صفر نکند، ماده 180 برای حل مشکلات مردم تعریف شده است.

به گزارش شیرازه، داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اظهار داشت: موضع من همانی است که در دوره قبل بوده، آنچه که برای من مهم است حفظ وحدت و یکپارچگی مردم است، در مورد تایید یا عدم تایید صلاحیت ها هم هیچ دخالتی نداشتم.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: موضع من هم در استان و هم در کشور مشخص است اما در شهرستان آنچه که مهم خواهد بود پیشرفت شهرستان و وحدت ماست، برای حفظ وحدت شهرستان از فرد خاصی حمایت نمی کنم، نمی خواهیم این وحدت بخاطر انتخابات پیش رو از بین برود.

اسماعیلی ادامه داد: اما معیارهایی برای کمک به انتخاب صحیح وجود دارد که مهمترین آنها پایبند بودن به ولایت است، فردی که کاملا خودش را پیرو رهبری بداند، کسی که سر سوزنی با رهبری زاویه داشته باشد قطعا به این مملکت خیانت خواهد کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: مردم به کاندیدایی رای بدهند که برای حل مکشلات اقتصادی خود تخصیص ماده 180 را صفر نکند، ماده 180 برای حل مشکلات مردم تعریف شده است.

وی به مناظره های انجام شده اشاره کرد و گفت: در مناظره ها نباید پریدن به هم افتخار باشد، مردم شعور دارند می توانند تشخیص دهند، آن کسی که برنامه محرومیت زدایی دارد به سمت او بروند، افتخار نیست که از عناوینی استفاده کنند که حتی در بین عوام هم استفاده نمی شود.

اسماعیلی بیان داشت: برنامه مردم ما در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک منطقه محروم این است که نگاه ما باید طوری باشد که ببینیم چه کسی می تواند خدمات بیشتری را به این طیف از جامعه داشته باشد.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر حضور 100 درصدی مردم در انتخابات امسال تصریح کرد: اگر آمریکا در عراق هر غلطی که می خواهد می تواند بکند اما نمی تواند گوشه چشمی به ایران داشته باشد به خاطر حضور همیشگی مردم است.

وی افزود: اگر دشمن می توانست با حمله نظامی حکومت را ساقط کند تاکنون این کار را انجام داده بود، باید دست در دست هم دهیم و کاری کنیم که دشمن حتی فکر تخطی به کشورمان را هم نداشته باشد.

 اسماعیلی در ادامه به تصمیمات مجلس شورای اسلامی در مورد فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مبلغ 1500 میلیارد تومان به شکل توزیع شهرستانی از طریق مجلس در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

این نماینده مجلس بیان داشت: استخدام حق التدریسی ها و شرکتی ها چند روز پیش در طرح یک فوریتی مطرح شد که حتی یک مخالف هم نداشت و به تصویب رسید که با این تصمیم، حدود 20 هزار نفر حق التدریسی و شرکتی به استخدام در خواهند آمد.

وی تصویب احتساب سنوات حق التدریس معلمان را از دیگر برنامه های مجلس عنوان کرد و ادامه داد: مشکل آموزش و پرورش، ضعف وزرای این وزارت خانه بوده است که اگر این افراد قوی تر بودند قطعا در حال حاضر وضعیت بهتری داشتیم.

اسماعیلی به برخی برنامه های در حال انجام شهرستان خرامه اشاره کرد و ارتقاء بیمارستان از 32 تخت خواب به 64 خواب، تایید مصوبه مجلس جهت راه آهن گل گهر شیراز، مناقصه طرح انتقال اب جهت انتقال 17.5 میلیون متر مکعب آب شرب و صنعت، اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل ساختمان ارشاد و اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های دانشگاه پیام نور را برخی از آنها برشمرد.

این نماینده مجلس با تاکید بر این مطلب که 90 درصد وقتم در بحث اشتغال منطقه صرف می شود گفت: در این دوره نمایندگی مجلس بیش از 15 جلسه با وزیر صنعت معدن دیدار داشتم که امیدهای زیادی برای اشتغال جوانان شهرستان به وجود خواهد آورد.

وی با اعلام خبر افتتاح کارخانه قیر خرامه در روزهای آتی اظهار داشت: روال جذب نیرو باید طوری باشد که همه روستاها از اشتغال بهره مند شوند، درصد آمار کل شهرستان مشخص است، جوانان به اداره کار مراجعه کنند تا متقاضیان کار مشخص شود، اگر قرار باشد 50 نفر در کارخانه قیر مشغول شوند بنا به سهمیه شهر و روستا به شهرک صنعتی معرفی خواهند شد.  

اسماعیلی ضمن ابراز خرسندی از اجرای کارخانه فولاد خرامه بیان داشت: اجرای کارخانه فولاد خرامه بزرگترین خدمت در جهت اشتغال منطقه خواهد بود چرا که با آمدن این کارخانه، خرامه به یک شهرستان صنعتی تبدیل خواهد شد.

این نماینده مجلس، احداث کارخانه بیلت آلومینیوم توسط شرکت ایتالیایی و شرکت ایرانی، کارخانه تولید کاغذ از سنگ توسط سازمان گسترش صنایع، واحد تولید لوله های اوپاکسی توسط سرمایه گذار استان فارسی و واحد تولیدی قطعات یدکی اتومبیل، قطعه سازی بخش ریخته گری توسط شرکت فراسان و ایدرو را از دیگر برنامه های درحال پی گیری عنوان کرد.

منبع:  صدای خرامه

برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، خرامه
نظرات بینندگان