کد خبر: ۱۰۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده سابق مجلس:

برخی از جریان های داخلی هنوز به طرح های اسلامی بی اعتمادند

نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه جریان هایی در کشور راه اندازی می کنند که به این مدل های اسلامی اعتماد ندارند مثلا در اقتصاد به دنبال غرب هستند.

به گزارش شیرازه، ستار هدایت‌خواه نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ بویراحمد و دنا در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان رستم در نشست روشنگری انتخاب اصلح گفت: انتخابات یک  عرصه بسیاری حساسی است باید دید کدام یک از نامزدها حرف حق را می زنند و سپس به آن سمت حرکت کرد.


وی با اشاره به اینکه امروز صحنه حق و باطل به جبهه های بین المللی تبدیل شده است، گفت: قدرت های رسانه ای و سیاسی با تمام قوا در این جبهه باطل وارد شده اند لذا ما نیز باید با تمام قوا از جبهه حق دفاع کنیم. "نابودی، متوقف و یا منحرف کرذن انقلاب اسلامی" به عنوان پرچمدار این جبهه حق از اهداف طرف مقابل است.


معاون پیشین پارلمانی سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنها می دانند که با جنگ رو در رو نمی توانند در مقابل انقلاب بایستند پس به دنبال جنگ نرم، فتنه داخلی و انحراف نیروهای داخلی هستند. آنها این سناریو دارند که انقلاب به دست خود انهایی که ایجاد شده باید نابود شود لذا برنامه های اصلی خود را ایجاد فتنه داخلی و جذب نیروهای داخلی قرار داده اند.

چون می دانند در جنگ رو درو نمی توانند موفق باشند لذا با ترفندهایی چون مذاکره وارد می شوند و به راحتی بدون حتی شلیگ یک گلوله توانستند قدرت هسته ای کشور را بگیرند و حالا به دنبال قدرت موشکی ایران هستند!


وی در بخش دیگری عوامل ماندگاری این انقلاب اسلام، ولایت، مردم و استکبار ستیزی خواند و گفت: باید از این عناصر دفاع کرد. متاسفانه جریان هایی در کشور راه اندازی می کنند که به این مدل های اسلامی اعتماد ندارند مثلا در اقتصاد به دنبال غرب هستند.

 دولت های ما تلاشی برای طراح ها و سیستم های مختلف اسلامی ندارند مثلا و همین عوامل باعث می شود که می گوئیم هنوز دولت اسلامی آرمانی شکل نگرفته است. انقلاب اسلامی رخ داده اما باید دولت اسلامی ایجاد شود تا بتوانیم به سمت تمدن اسلامی حرکت کرد.


هدایت خواه گفت: دشمن برای اینکه حرکت ایران به سمت تمدن اسلامی متوقف شود به دنبال ضربه زدن به ولایت و دلسرد کردن مردم هستند و با فشار اوردن به مردم می خواهند ایجاد بی اعتمادی و تفرقه کنند همچنین به دنبال جدایی امت از ولایت هستند.

در مقابل چیزی که نشان می دهد انقلاب اسلامی در مسیر اصلی قرار دارد وجود تفکر استکبار ستیزی است لذا تلاش می کنند که با ترفند های واهی صلح و دوستی این تفکر استکبار ستیزی را کم رنگ کنند.

این سیاستمدار در پایان گفت: یکی از عرصه هایی که می توانیم در مقابل این حربه های دشمن به دفاع بایستیم همین انتخابات است لذا برای انتخابات ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم نسبت به اسلام پاببند باشد و برنامه های اسلامی داشته و همچنین ولایت پذیر باشد و نسبت به مردم، خود راخدمت گذار بداند و نسبت به دشمن حساسیت داشته باشد و در دام دشمن اسیر نشود و طبق میل دشمن عمل نکند و نسبت به مسیولیتی که به او واگذار می شود توانمندی کافی و برنامه ها و راهبردهای لازم را داشته باشد.

منبع:  نورآنلاین

پایان گزارش

نظرات بینندگان