کد خبر: ۱۰۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس به میزبانی زرقان

سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس جام انتظار به میربانی باشگاه سوارکاری ملل زرقان با حضور ۵۲ سوارکار در رده های سوارو اسب مبتدی ، جوانان و نوجوانان ، بزرگسالان برگزار گردید.

به گزارش شیرازه،سومین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس جام انتظار به میربانی باشگاه سوارکاری ملل زرقان با حضور ۵۲ سوارکار در رده های سوارو اسب مبتدی ، جوانان و نوجوانان ، بزرگسالان برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات ۵۲ سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه در رده جوانان و نوجوانان«OPEN» (با ارتفاع موانع ۱۲۰ سانت) مصطفی مقدسی با اسب«سرقوش»، مجتبی پورشمسی با اسب «کاملیا» و مرتضی پورشمسی با اسب «دایانچ» و در رده بزرگسالان(با ارتفاع موانع ۱۳۰ سانتی متر) ابراهیم مقدسی با اسب «الینور»، حامد عباسی با اسب”دن سر” و مجتبی پورشمسی با اسب«کوئین» توانستند به مقام برتر دست یابند.

در مسابقه اسب و سوار مبتدی شش سوارکار  به ترتیب: سپیده کرمی با اسب«واگا واگا»، علیرضا مهرپور با اسب«فور پلی ژر لیدی»، امیرحسین ایزدی با اسب«پرنسس»، علی سلیمانی با اسب«کوپال»، وحدت کاظمی با اسب«آلفا» و مبین مصاحب فر با اسب«جامپر» توانستند بدون خطا مسیر مسابقه را طی کنند.

این دوره از مسابقات به مناسب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) توسط هیأت سوارکاری استان فارس و به میزبانی باشگاه سوارکاری ملل برگزار گردید.

سومین+دوره+مسابقات+پا+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دوره+مسابقات+ش+با+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دوره+مسابقات+پرش+باسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دوره+مغغسابقات+پرش+با+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دوره+مسابقات+پرش+با+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دره+مسابقات+پرش+با+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

سومین+دوره+مسابقات+پرش+ب+اسب+استان+فارس+جام+انتظار

منبع: زرقونیا

     

برچسب ها: پرش بااسب ، زرقان ، مسابقه
نظرات بینندگان