کد خبر: ۱۰۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

سارقان متواری احشام دامداران نی ریزی در استان یزد دستگیر شدند

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از دستگیری دو عضو باند بزرگ سارق احشام دامداران نی ریزی در استانی یزد خبرداد.

به گزارش شیرازه، دو عضو باند بزرگ سارق احشام دستگیر شده، که متواری بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در استانی دیگر دستگیر و به نی‌ریز منتقل شدند.


سید‌سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: دو عضو باند بزرگ سارق احشام دستگیر شده در سال گذشته که فراری بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در استانی دیگر دستگیر و به نی‌ریز منتقل شدند.


سید‌سجاد ساجدی ادامه داد: سال گذشته باند بزرگ سارقانی که در سه استان دست به سرقت می‌زدند و فقط در همان سال در شهرستان نی‌ریز 1150گوسفند را به سرقت برده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و همکاری پلیس استان یزد دستگیر شدند.

وی افزود: این 7 سارق برای تحقیقات به نی‌ریز منتقل شدند و به سرقت 1150 رأس گوسفند در شهر نی‌ریز اعتراف کردند.

ساجدی بیان کرد: در این پرونده نام دو نفر دیگر از اعضای مهم باند نیز در بازجوئیها مطرح شد که هر دو نفر فراری بودند و همه سارقان دستگیرشده به نام این دو اعتراف کردند.


جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز خاطر نشان شد: بازپرس جواد عمادی در این پرونده حکم به دستگیری آنان داد، اما این دوسارق با توجه به دستگیری سایر اعضای باند، با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی، به طور کامل مخفی شده بودند.


وی تصریح کرد: سرانجام پس از سه ماه کار وسیع اطلاعاتی در سطح چند استان که امکان حضور آنها می‌رفت، نشانه‌هایی در یکی از استانهای جنوبی پیدا شد، به سرعت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی نی‌ریز در تعطیلات نوروز روانه آنجا شدند و با همکاری پلیس مرکز این استان، آنها را که در دو جای مختلف مخفی شده بودند، پیدا کرده و چند روز به طور محرمانه زیر نظر گرفتند.


ساجدی عنوان داشت: این دو در حالی که فکر نمی‌کردند در روزهای تعطیل عید نوروز خطری متوجه‌شان باشد، همزمان با یورش سحر گاهی مأموران در دو منزل جداگانه دستگیر شدند.


وی در پایان بیان کرد: سارقان 45 و 47 ساله که از اعضای اصلی این گروه بودند، پس از انتقال به نی‌ریز مورد بازجویی قرار گرفتند.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، احشام ، یزد
نظرات بینندگان