کد خبر: ۱۰۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبر داد؛

کشف محموله تریاک از قاچاقچیان حرفه ای در نی ریز

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از کشف محموله قاچاق و دستگیری قاچاقچیان و تیم اسکورت این محموله توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهر خبرداد.

به گزارش شیرازه،  توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز و طی یک عملیات پلیسی و تعقیب گریز محموله مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: طی یک عملیات پلیسی و تعقیب گریز  توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز  محموله مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچیان و تیم اسکورتشان دستگیر شدند.


وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی رصد محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان، متوجه حرکت دو خودرو در تاریکی و با خاموشی کامل می شوند.

ساجدی ادامه داد: آنها با فاصله زیادی از هم در مسیر فرعی خاکی حرکت می‌کردند و قصد داشتند ایست و بازرسی قطرویه را دور بزنند.


جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خاطر نشان شد:: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برای دستگیری آنها در دو موضع کمین زدند، پس از گذشت حدود دو ساعت، خودروها که به خیال خود ایست و بازرسی را دور زده‌اند و کیلومترها بعد در حال وارد شدن به جاده آسفالت محور قطرویه - نی‌ریز هستند، متوجه نمی‌شوند در کمین مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار دارند.


وی ادامه داد: خودرو اسکورت وارد مسیر اصلی شده و به حرکت خود ادامه می‌دهد، اما خودرو حامل محموله بعد از یک اقدام ناموفق برای فرار به دام پلیس مبارزه با مواد مخدر می‌افتد.

ساجدی در ادامه اظهار داشت: در این خودرو پژو 405، مردی میانسال و نوجوانی 16 ساله حضور داشتند که مقدار 29 کیلو و پانصد گرم تریاک کشف و هر دو نفر دستگیر شدند.


قاضی ساجدی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی نی‌ریز، سپس خودرو اسکورت را که یک پژو پارس بود، چندین کیلومتر جلوتر متوقف می‌کنند، آنان که ظاهر یک خانواده مسافر هستند، با ایست مأموران و بدون اینکه بدانند خودرو حامل مواد توقیف شده، می‌ایستند.

وی افزود: در این خودرو نیز فردی میانسال به همراه همسر و یک کودک خردسال حضور دارند،  بعد از کنترل مأموران و مشخص شدن این که اسکورت محموله تریاک هستند، دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌شوند.

ساجدی گفت: تیم قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند. این دو خانواده اهل استان کرمان قصد انتقال این مقدار تریاک به شیراز را داشتند که موفق نشدند.


ساجدی در پایان با بیان اینکه اکثر جرائم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با مواد مخدر بوده و ریشه در این بلای خانمان سوز دارد، مقابله جدی همه مسوولان و متولیان امر را، حسب وظایف قانونی خود خواستار شد.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، قاچاق ، تریاک ، انتظامی
نظرات بینندگان