کد خبر: ۱۰۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
هماهنگی و انسجام ستادهای انتخاباتی قالیباف و رئیسی قوت گرفت؛

نشست مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف و رئیسی در فارس تشکیل شد/ آغاز فعالیت مشترک ستادهای قالیباف و رئیسی

شامگاه امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر رئیسی در استان فارس در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف جهت اعلام اتحاد و همبستگی مجموعه دو ستاد و آغاز فعالیت مشترک انتخاباتی در شیراز تشکیل شد.
به گزارش شیرازه، شامگاه امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس در ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف جهت اعلام اتحاد و همبستگی مجموعه دو ستاد و آغاز فعالیت مشترک انتخاباتی در شیراز تشکیل شد.

حجت الاسلام محی‌الدین طاهری رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از سردار محمد علی شیخی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در استان فارس اظهار داشت: این دو ستاد هیچگاه به عنوان رقیب نبودند و هر دو ستاد از روز اول در کنار هم و برای رسیدن به یک هدف همراه و همکار بودند.

نشست مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف و رئیسی در فارس تشکیل شد/ آغاز فعالیت مشترک ستادهای قالیباف و رئیسی

وی با اشاره به اینکه هدف هر دو کاندیدا ائتلای انقلاب و نظام اسلامی بوده است، افزود: آقای قالیباف و حجت الاسلام رئیسی هر دو بازوی مقام معظم رهبری هستند اما برخی سعی دارند به این بازوان ضربه بزنند.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس با اشاره به انصراف دکتر قالیباف به نفع حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: این اقدام انقلابی، حاکی از آن بود که هر دو بزرگوار در یک جبهه بودند و این نشان می‌دهد که دوستان انقلابی، وقتی احساس کنند خطری انقلاب را تهدید می‌کند دست به دست هم می‌دهند تا خطر را دور کنند، حتی اگر به قیمت قربانی شدنشان باشد.

حجت الاسلام طاهری در پایان خاطر نشان کرد: دکتر قالیباف و حجت الاسلام رئیسی هردو در خط ولایت هستند و انشالله در روز 29 اردیبهشت ماه کاندیدای خط ولایت پیروز میدان شوند تا دل مردم و مظلومان شاد شود.

سردار محمد علی شیخی مسئول ستاد انتخاباتی قالیباف در ادامه ضمن خوش آمد گویی به مسئولان ستاد دکتر رئیسی اظهار داشت: آنچه امروز ما را دور هم جمع کرده است؛ بحث انصراف دکتر قالیباف نیست چرا که آقای قالیباف وارد رقابت انتخابات شد و توانست به خوبی دولت فعلی را به چالش بکشد، همچنین در مناظرات به خوبی دفاع کرد و نشان داد امروز کسانی در کشور هستند که وقتی پای منافع نظام در میان باشد حاظرهستند فدا کاری کنند.

نشست مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف و رئیسی در فارس تشکیل شد/ آغاز فعالیت مشترک ستادهای قالیباف و رئیسی

وی با بیان اینکه استراتژی قالیباف و رئیسی؛ طرف مقابل را برای ضربه زدن به کاندیدای نهایی سر در گم کرده بود، خاطر نشان کرد: از فردا شاهد هما هنگی و انسجام بیشتر نیروهای انقلاب خواهیم بود.

شیخی به جلسه عصر امروز با مسئولان کمیته های ستاد دکتر قالیباف در استان فارس اشاره کرد و گفت: امروز بیانیه‌ای آماده و به شهرستان‌ها ابلاغ کردیم مبنی بر اینکه حمایت از حجت الاسلام دکتر رئیسی یک تکلیف است و همه ستادها باید نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند.

نشست مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف و رئیسی در فارس تشکیل شد/ آغاز فعالیت مشترک ستادهای قالیباف و رئیسی

در پایان این جلسه مصوب شد تا مسئولان هر دو ستاد تدابیری جهت هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر ستادهای هردو کاندیدا در سطح شهرستان‌ها بیاندیشند.

نشست مسئولان ستاد انتخاباتی قالیباف و رئیسی در فارس تشکیل شد
برچسب ها: رییسی ، قالیباف ، ستاد
نظرات بینندگان