کد خبر: ۱۰۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

تخلف انتخاباتی برخی از مسئولان دولتی و اجرایی در فارس/ استفاده انتخاباتی از اماکن دولتی

رئيس كل دادگستري فارس گفت:متأسفانه در فضاي مجازي شاهد انتشار مطالب متعدد از سوي برخي مديران و مسئولان دولتي له يا عليه برخي نامزدها هستيم.
تخلف انتخاباتی برخی از مسئولان دولتی و اجرایی در فارس/ استفاده انتخاباتی از اماکن دولتی
به گزارش شیرازه، علي القاصي رئيس كل دادگستري استان فارس از تشكيل پرونده قضايي  براي دو تن از مسئولين اجرايي در شهرستان هاي استان در راستاي حمايت تأثيرگذار آنان به نفع يكي از كانديداها خبر داد.

وی با بيان اينكه پرونده حمايت هاي يكي ديگر از مسئولان اجرايي در مركز استان در جهت استفاده از اماكن دولتي نيز در حال مستند سازي و تحقيقات است گفت: متأسفانه در فضاي مجازي شاهد انتشار مطالب متعدد از سوي برخي مديران و مسئولان دولتي له يا عليه برخي نامزدها هستيم كه برخلاف تصور برخي اين تخلفات با دستورات دستگاه قضايي به ضابطين  به صورت كامل مورد رصد و بررسي قرار دارد.

رئيس ستاد پيشگيري از جرائم و تخلفات انتخاباتي فارس همچنين مجدداً مسئوليت هاي قانوني فرمانداران نسبت به صدور مجوز تجمعات را متذكر گرديد و افزود: مسئوليت اقدامات امنيتي و برقراري نظم در تجمعات بر عهده فرمانداران است بنابر اين لازم است بروز هر گونه مشكل را پيش بيني و نسبت به آن تمهيدات لازم را اتخاذ نمايند.

وي ممنوعيت تبليغات از ساعت ٨ صبح روز پنج شنبه ٢٨ ارديبهشت ماه را يادآور شد و خاطر نشان كرد: هر گونه تبليغات در ساعات ممنوعيت تبليغات، جرم محسوب و با اقدام كنندگان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وي همچنين از اعزام معاونين دادگستري فارس به عنوان نمايندگان رئيس كل دادگستری به ١٢ نقطه استان خبر داد و افزود : اين اقدام در راستاي تأمين امنيت انتخابات و اجراي وظايف نظارتي انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان