کد خبر: ۱۰۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی شهرستان سروستان:

کاندیداهای انتخاباتی و مسئولین ستادهای تبلیغاتی ملزم به رعایت قانون انتخابات هستند

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی شهرستان سروستان گفت: کاندیداهای انتخاباتی و مسئولین ستادهای تبلیغاتی ملزم به رعایت قانون انتخابات هستند.

به گزارش شیرازه، محمدمهدی انصاری،رئیس دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی سروستان دریک نشست خبری ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، اظهار داشت: حضور حداکثری و پرشور و نشاط مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک وظیفه شرعی، ملی و عمومی است و قطعا طبق سنوات گذشته موجب سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهد شد.


وی در ادامه این مطلب افزود: علیرغم سعی و تلاش شبانه روزی دشمنان قسم خورده این نظام برای ایجاد یاس  و ناامیدی و همچنین ایجاد تفرقه در بین آحاد مردم ایران اسلامی، به فضل الهی، سیل خروشان مردم در پای صندوق های رای، سیلی سختی بر صورت استکبار جهانی خواهند زد و سبب تحقیر روز افزون و یاس و ناامیدی دشمنان این انقلاب و این نظام که ثمره خون هزار شهید والا مقام است، می شود.


دکتر انصاری در بخش دیگری از این گفتگو ضمن دعوت از مسئولین ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری  و همچنین کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی، تاکید کرد: باید طوری عمل کرد تا فضای مناسب جهت خلق حماسه حضور مردم فراهم گردد.


وی همچنین تصریح کرد: براساس قانون توقع داریم کاندیداهای محترم انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین مسئولین ستادهای تبلیغاتی ضمن احترام بیش از پیش نسبت به قانون و همچنین رعایت اخلاق انتخاباتی، زمینه مشارکت حداکثری مردم شریف این شهرستان را فراهم نمایند و قطعا دستگاه قضایی با هر گونه تخلف انتخاباتی احتمالی در راستای افزایش کیفی فضای انتخابات و صیانت از حقوق مردم برخورد قانونی خواهد داشت که این موارد در جلسات متعدد به مسئولین فوق الذکر ابلاغ شده است.


در ادامه این نشست خبری که در دادگستری این شهرستان صورت گرفت، محمد هادی طاهری،دادستان حوزه قضایی سروستان نیز در سخنانی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، کاندیداها و مسئولین ستادهای انتخاباتی را به رعایت قانون و تلاش بری حضور بیش از پیش مردم در صحنه انتخابات آتی دعوت کرد و اظهار داشت: رعایت موارد پیش بینی شده در قانون انتخابات یک وظیفه فردی و عمومی است و تلاش داریم با همراهی و همکاری کاندیداهای محترم انتخاباتی و مسئولین ستادهای آنان در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو فضای لازم جهت برگزاری این حماسه بزرگ ملی فراهم نماییم.


وی همچنین تصریح کرد: با توجه به فرهنگ بالای مردم و همچنین وضعیت بسیار خوب امنیتی موجود در سطح شهرستان سروستان، ان شاءا.... شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و عزت مند، حول محور قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی خواهیم بود.


همکاری و همراهی بیش از پیش اصحاب رسانه با ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع:  سروستان ما
انتهای پیام/س

نظرات بینندگان