کد خبر: ۱۰۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶

فرمانده سپاه فجر:حضور مردم در انتخابات تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است

سردار غیاثی گفت: شور و شوق نسل جوان کشور برای حضور در انتخابات مختلف بوده ایم که گُواه تازگی و استمرار فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایران است.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه و الگوی مدیریت کشور با مشارکت مردم است و حضور گسترده و پرشور ملت ایران در انتخابات نشان دهنده  موفقیت نظام اسلامی ایران در تحقق مردم سالاری دینی است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت نود و شش نه تنها سرنوشت اداره کشور، شهرها و دولت آینده را مشخص می کند بلکه باعث ارتقا عزت کشور در عرصه بین المللی خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیوند مردم با رهبری و حمایت از انقلاب اسلامی رموز اصلی موفقیت انقلاب در عرصه های گوناگون بوده اند، خاطرنشان کرد: انتخابات برای نظام اسلامی ایران یک فرصت عظیم برای پیش بَرَندگی حرکت ملت ایران به سوی دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و عرصه ای برای نمایش توانمندی جمهوری اسلامی برای مدیریت امور کشور است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات، گفت: طِی سی و نه سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره شاهد شور و شوق نسل جوان کشور برای حضور در انتخابات مختلف بوده ایم که گُواه تازگی و استمرار فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایران است.

سردار غیاثی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت سی و نه سال با تکیه بر ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی، حمایت مردمی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر عدالت، پیشرفت و نهضت جهانی انتظار گام برداشته و الگویی برای سایر ملت های جهان است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز بیست و نهم اردیبهشت نود و شش با حضور حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید خواهند کرد.
نظرات بینندگان