کد خبر: ۱۰۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
یک فعال سیاسی:

برخی سیاسیون می‌خواهند بستر نفوذ بیگانگان در کشور را فراهم سازند

مهدیار گفت:عده‌ای سعی دارند با تحت فشار قراردادن مردم و کاهش قدرت آن‌ها، بستر نفوذ بیگانگان در کشور را فراهم سازند.
به گزارش شیرازه، جابر مهدیار از فعالین سیاسی شیراز روز گذشته در جمع حامیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی  در شهرک صدرای شیراز، گفت: مردم ایران با رقم زدن یک انقلاب بزرگ موجب گسترش افکار بلند و خدایی امام راحل در جامعه جهانی شدند. از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان خارجی و توطئه‌گران داخلی با خط و نشان کشیدن برای نظام می‌خواهند جریان انقلاب را به عقب برگردانند. در حالی‌که اقتدار کشور با تکیه به منابع انسانی و فرهنگ عاشورایی شکل گرفته اما عناصر نفوذی با حضور در مناصب‌های دولتی سعی دارند این اقتدار را زیر سوال ببرند.

مهدیار با تاکید بر منابع قدرت کشور، افزود: با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی، اقتدار ایران و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف باعث رسوایی آمریکا و سد شدن راه ناوهای آمریکایی شده است. اما دولتمردان و سیاستمداران با بی‌توجهی به این عقبه پرافتخار قراردادهای مخفیانه با آمریکا و کشورهای اروپایی منقعد می‌کنند که این نشات گرفته از روحیه غرب پرستی آن‌هاست. متاسفانه امروز شاهد هستیم که در پناه میتینگ‌های سیاسی با حملاتی به سپاه و بسیج سعی دارند اقتدار کشور را کم و نفوذ بیگانگان را بیشتر کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای سعی دارند با تحت فشار قراردادن مردم و کاهش قدرت آن‌ها، بستر نفوذ بیگانگان در کشور را فراهم سازند که وضعیت معیشتی، مضیقه و تنگنای حاکم بر زندگی مردم تایید کننده همین مسئله است. امروز در جامعه ما دست جوانان در جیب پدرشان است و این بزرگترین امتیاز منفی برای دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود و تنها راه حل تغییر به نفع مردم است تا کرامت و عزت مردم حفظ شود.

جابرمهدیار با تاکید بر مشکلات اقنصادی کشور، گفت:در امور اقتصادی کارگاه‌ها به شدت به بانک‌ها بدهکار هستند و سود بانک‌ها هر روز بیشتر می‌شود. تنها راه نجات کشور از این بحران‌ها تغییر دولت و تیم اجرایی حاکم است. با لطف و عنایت خدا در 28 استان کشور دکتر ابراهیم رئیسی بعنوان کاندیدای اصلح پیشرو است و خوشبختانه شرایط قابل تغییر است و در روز جمعه این تقدیر و تغییر رقم خواهد خورد.

مهدیار با تاکید بر استقبال باشکوه مردم شیراز از حجت الاسلام رئیسی، گفت: در شیراز چه حماسه بزرگ و باشکوهی رقم خورد و همگان دیدند شیرازی‌ها تا چه میزان پیرو حق و حقیقت هستند. امشب، شب قدر انقلاب است و ما تا روز جمعه فرصت داریم که این حماسه را چهره به چهره انتقال دهیم تا آرمان های امام حفظ و کشور با عزت و قدرت مسیر پر افتخار 40 ساله خود را طی کند.

نظرات بینندگان