کد خبر: ۱۰۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر سابق نفت در جمع حامیان دکتر رئیسی در شهرستان مُهـر:

در شب واریز یارانه میگویند مصیبت عظما

وزیر ثابق نفت در مهر گفت: امروز در جامعه ما بسیاری از افراد زندگی آن‌ها با یارانه است و در شبی که می‌خواهند یارانه‌ها را واریز کنند می‌فرمایند مصیبت عظما اما وقتی 253 هزار میلیارد تومان کنار می‌گذارند برای خودشان این مصیبت عظما نیست و این فرق نگاه است و بین خودشان و مردم دیوار کشیده‌اند.

به گزارش شیرازه، مسعود میر کاظمی وزیر نفت دولت دهم در جمع مردم شهرستان مهر در مجتمع مسلم ابن عقیل (ع) مُهـر بیان داشت: اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای رسماً اعلام کرد که دیگر تحریم‌ها بر روی ملت و مردم ایران اثر ندارد و همان روزها در ایران یک جریانی شکل گرفت و برجامی را مطرح کردند.



وی افزود: سند برجام وقتی مطالعه می‌شود بندبند آن در ایران اجرا شد در قلب نیروگاه‌های هسته‌ای بتن ریختند و بعد عده‌ای فرمودند که دنیا هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته و تأیید کرده است.


این مسئول یادآور شد: یک گروه انحصارطلب 20 سال دولت دست آن‌ها بود و دولت یازدهم دولت چهارساله نیست و 16 سال پشت سر دارد و دولت 20 ساله است و نمی‌خواهند از این دولت جدا شوند، فتنه 88 اگر بازنگری کنید تنها یک دوره دولت نهم بر سرکار آمد و گروهی آمدند که می‌خواستند انقلابی باشند و می‌خواستند به هر قیمتی باشد این دولت نهم را بر زمین بزنند و در انتخابات رأی نیاوردند و قانون را قبول نکردند و چه بلاهایی که بر سر این کشور آوردند.




میر کاظمی در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: خسارت فتنه سال 88 خسارت بسیار سنگینی بود و درزمانی که چهار نفر جلوی سفارت عربستان جمع می‌شوند شما این افراد را محکوم می‌کنید و شماها که 8 ماه در خیابان‌ها اعتراض کردند و خسارت زدید به‌نظام و اماکن عمومی را به آتش می‌کشیدید و رسانه‌های غربی از شماها حمایت می‌کردند و سناریوهای ندا آقا سلطان‌ها را راه انداختید.


وی ادامه داد: با این فتنه‌ها می‌خواستید سرمایه‌گذاری وارد این کشور شود؟ و وقتی پیروز نشدید با آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آن‌ها پیشنهاد ادامه و شدت بیشتر تحریم‌ها را می‌دادید.


وزیر سابق نقت گفت: بسیاری از آن‌ها پناهنده کشورهای غربی و اروپایی شدند، در کجای دنیا اگر کسی غیرت ملی را داشته باشد چنین کارهایی انجام می‌دهد.


میر کاظمی تصریح کرد: در فتنه سال 88 هزاران میلیارد تومان خسارت به‌نظام وارد کردند و وقتی می‌گوییم باید این خسارت‌ها محاسبه شود می‌فرمایند تمام شد و دیگر این مسائل را کش ندهید اما چندین دانشجوی از روی ناکارآمدی دولت شما وقتی جلوی سفارت عربستان می‌ایستند که احساسات آن‌ها تحریک می‌شود و این حرکات از روی ضعف شماها است که این‌چنین رخ دادهایی شاهد آن هستیم.




وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان ساخت: دولت یازدهم تا چشمش را باز کرد و دید که سه سال و نیم گذشته و هیچ حرکتی انجام نداده است و فعالیت‌های اقتصادی هم که داشتیم تعطیل شد، انتظار با محاسبات غلط و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که مواظب باشید که دچار خطاهای محاسباتی نشوید و اگر متوجه این خطاهای محاسباتی شدید راه خود را تغییر دهید.


این مسئول یادآور شد: شما در دولت یازدهم 680 هزار میلیارد تومان خرج کردید و می‌فرمایید ما پول‌نداریم، در پایان دولت قبل میزان هزینه جاری در آخرین سال دولت گذشته که بالاترین عدد را داشته است 89 هزار میلیارد تومان بوده است.



میر کاظمی وزیر دولت سابق گفت: ما در هر زمینه‌ای پیشرفت کرده‌ایم هسته‌ای، موشکی، هوافضا، سلول‌های بنیادین و... به دست نیروهای انقلابی بوده است و امروز موشک‌های ما تبدیل‌شده است به موشک‌های نقطه زن و در سلول‌های بنیادین نیز نیروهای انقلابی کارکردند و نتیجه گرفتند.



این مسئول افزود: ما در کدام‌یک از حوزه‌ها موفق شده‌ایم، حوزه‌هایی که باروحیه انقلابی وارد شدیم یا با حوزه‌ای که متوسل به دیگران شده‌ایم، این افراد امروز آدرس‌های غلط به جوانان ما می‌دهند و می‌فرمایند آفتاب برجام است و شماها نمی‌بینید و جدیداً می‌فرمایند بزارید نوزاد برجام ما بزرگ شود.



میر کاظمی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امروز در جامعه ما بسیاری از افراد مشکل‌ معیشتی دارند وزندگی آن‌ها با یارانه است و در شبی که می‌خواهند یارانه‌ها را واریز کنند می‌فرمایند مصیبت عظما اما وقتی 253 هزار میلیارد تومان کنار می‌گذارند برای خودشان این مصیبت عظما نیست و این فرق نگاه است و بین خودشان و مردم دیوار کشیده‌اند.


منبع:  عصر مُهـر


برچسب ها: مهر ، وزیر نفت ، انتخابات
نظرات بینندگان