کد خبر: ۱۰۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انتخابات در جهرم به صدا در آمد/آغاز فعالیت 200 شعبه اخذ رای در شهرستان جهرم

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در جهرم آغاز شد.

به گزارش شیرازه،  همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز  انتخابات دوازدهین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر و روستا در جهرم به صدا در آمد .رقابت نفس گیری که عملا از ماه ها پیش آغاز شده بود به ایستگاه آخر رسید و حال این این مردم هستند که با حضور در پای صندوق های رای منتخبین خود را برای خدمتگزاری مشخص می کنند.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان جهرم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات و رقم زدن حماسه ای دیگر گفت: کار رای گیری از ساعت 8 صبح امروز آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت .

وی در خصوص احتمال تمدید زمان پایان رای بیان داشت: با اعلام وزارت کشور این زمان قابل تمدید است و درصورت تمدید زمان پایان رای گیری اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جهرم عنوان کرد: 200 شعبه ی اخذ رای در سطح شهرستان جهرم فعال است و بیش از 4500 نفر عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

صحرائیان خاطرنشان کرد: 102 شعبه در سطح جهرم ، 27 شعبه در سطح بخش مرکزی ، 39 شعبه در بخش خفر ، 13 شعبه در بخش کردیان و 19 شعبه در بخش سیمکان کار رای گیری را انجام می دهند.

وی با اشاره به افزوده شدن 20 شعبه ی جدید اخذ رای ابراز داشت : انتخابات شورای شهر جهرم در 102 شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می شود و مردم در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شوند و این امر را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرماندار ویژه ی جهرم تاکید کرد: حتما پیش از ورود به محل های رای گیری کد نامزدهای مد نظر خود را از قبل یادداشت کرده و به همراه داشته باشید.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهرستان جهرم با بیان این مطلب که کار شمارش آرا بلافاصله پس از زمان اتمام رای گیری آغاز خواهد شد در خصوص واجدین شرایط شرکت در انتخابات نیز بیان داشت : متولدین 29 اردیبهشت ماه 78 به قبل می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

به گفته ی وی بیش از 15 هزار نفر در شهرستان جهرم برای اولین بار است که شرایط شرکت در انتخابات را پیدا کرده اند.

صحرائیان در پایان یادآور شد: حضور با شکوه مردم از طریق رسانه ملی نیز به تصویر کشیده خواهد شد و واحد سیار این سازمان در محل امامزاده حسین (ع) در جهرم مستقر است و به صورت زنده حماسه آفرینی مردم را پخش می کند.

منبع: پسین جهرم
برچسب ها: انتخابات ، فارس ، جهرم
نظرات بینندگان