کد خبر: ۱۰۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
امام جمعه شیراز در گفتگو با شیرازه:

تکرار انتخابات تولید قدرت و بالا بردن توانمندی نظام است/باید توجه به اشتغال و تولید اولویت اول رئیس‌جمهور باشد/ از همه نیروهای شایسته در مسئولیت‌ها استفاده شود

امام جمعه شیراز حضور یکپارچه مردم در انتخابات را تجدید قوا و تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: تکرار انتخابات تولید قدرت و بالا بردن توانمندی نظام است.
تکرار انتخابات تولید قدرت و بالا بردن توانمندی نظام است/باید توجه به اشتغال و تولید اولویت اول رئیس‌جمهور باشد/ از همه نیروهای شایسته در مسئولیت‌ها استفاده شود

به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی صبح امروز با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات حق مسلم مردم است چون ما در اسلام بیعت داریم و امروز بیعت در قالب انتخابات است و لذا انتخابات حقی است که خداوند برای بنده های خود قائل شده است و این حق باید استیفا و گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه انتخابات چیزی نیست که حکومت های غربی و دیگران به ما داده باشند، گفت: از سوی دیگر مسئله مهمی که مطرح است این است که نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی و منطقه با ارای مردم حرف می‌زند یعنی انتخابات که نشانه مردم سالاری دینی است برای نظام یک وسیله است که با دنیا صحبت می‌کند و می‌گوید این ارتباط مردم با نظام، این دفاع مردم از نظام، این انسجام درونی ملت، این وحدت و هماهنگی درونی ملت است.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات چیزی نیست که در عرف بین الملل و مجامع بین‌المللی به سادگی از آن گذشت و عبور کرد. رابطه قوی و محکم مردم و دولت و نظام بهترین ارتباط‌هاست و موثرترین اهرم های قدرت است که بحمدالله این اهرم قدرت در دست نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شیراز در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه اولویت اول رئیس‌جمهور را توجه به اشتغال و تولید عنوان و اظهار کرد: اعضای شورای شهر نیز باید توجه به نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌‌های شهری را در اولویت کار خود قرار دهند و با اقدامات خود زمینه عبور و مرور راحت، بهداشت و سلامت جسمی و روانی مردم را فراهم کنند تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند.

آیت الله ایمانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار شیرازه به همه کاندیداها و هواداران آن‌ها توصیه کرد که نتایج آراء هرچه باشد را بپذیرند و کسانی که پیروز انتخابات می‌شوند از همه نیروهای شایسته در مسئولیتی که لیاقت و شایستگی آن را داشته باشد، استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان