کد خبر: ۱۰۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
استاندار فارس:

همه قانون را مبنای رفتار خود قرار دهند/ مشارکت مردم در انتخابات موجب مصونیت نظام و کشور است

استاندار فارس گفت: مشارکت پررنگ مردم در انتخابات برای کشور و نظام مصونیت ایجاد می‌کند و پشتوانه مسئولان در عرصه بین المللی و دفاع از حقوق ملت است.
همه قانون را مبنای رفتار خود قرار دهند/ مشارکت مردم در انتخابات موجب مصونیت نظام و کشور است

به گزارش شیرازه، سید محمدعلی افشانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم هر چه بیشتر احساس تعهد و مسئولیت داشته باشند حضور چشمگیرتر در انتخابات خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در آینده مسئولان به پشتوانه رای مردم به مشکلات فائق می آیند، افزود: با اطلاعتی که داریم دقایق اولیه حضور مردم چشمگیر بوده و در برخی از شعب صف‌های طولانی تشکیل شده است که این نشان دهنده آگاهی مردم است و تاثیر آنها در سرنوشتشان است.

افشانی انتخابات را فرصتی برای مردم دانست و از آنان درخواست کرد از فرصت حق رأی که می‌توانند در سرنوشت خود و کشور نقش داشته باشند، استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از منتخبین اعضای شورای شهر چه درخواستی دارید، گفت: وقتی انتخاب شدند با آن‌ها جلسه می‌گذارم و درخواست‌هایم را به آنان می‌گویم!

وی درخصوص اولویت کاری اعضای شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر باید بیش از پیش قوانین را رعایت کنند و به مسائل و مشکلات شهر بپردازند و سلامتی در سیستم را مبنای کار خود قرار دهند.

استاندار فارس در پایان به همه کاندیداها و هواداران آن‌ها توصیه کرد که تابع قانون باشند و قانون را مبنای رفتار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان