کد خبر: ۱۰۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی استان فارس:

از آغاز تبلیغات انتخاباتی تاکنون مورد خاص امنیتی نداشته‌ایم/ تمهیدات امنیتی پیش‌بینی شده است

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از آغاز تبلیغات انتخاباتی تاکنون مورد خاص امنیتی نداشته‌ایم و تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن در سراسر فارس اندیشیده و اعمال شده است.

به گزارش شیرازه، سردار احمد علی گودرزی با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی قرارگاه امام علی(ع) که دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، اجرایی و سیاسی در آن عضویت دارند اقدامات مقتضی برای تامین نیرو و امکانات انجام و نیروها در مکان های مورد نظر مستقر شده اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ایست و بازرسی در مبادی استان ایجاد شده و اشراف کامل اطلاعاتی و هماهنگی مناسب وجود دارد، اظهار کرد: یگان های احتیاط تکاوری، ویژه وکمکی از سایر استان ها و ناجا به همراه امکانات هوایی به استان منتقل و در نقاط مورد نظر مستقر شده اند. 

سردار گودرزی راهبرد ناجا را سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت برای حضور همه جانبه مردم در انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان واقع نشده مگر موارد جزیی که به واسطه شور و شوق انتخاباتی و تبلیغاتی ممکن است بین افراد حادث شده باشد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان