کد خبر: ۱۰۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرماندار شیراز:

حضور حداکثری مردم آینده جمهوری اسلامی ایران را تضمین می‌کند/ در شیراز بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رأی‌دادن هستند

فرماندار شیراز گفت: از جمعیت حدود یک میلیون و 800هزار نفری شیراز حدود یک میلیون و 272 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

حضور حداکثری مردم آینده جمهوری اسلامی ایران را تضمین می‌کند/ در شیراز بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رأی‌دادن هستندبه گزارش شیرازه، حیدر عالیشوندی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران حضور حداکثری مردم را موجب تضمین آینده جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی مردمی است و مشروعیت نظام به مردم است که هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ تر باشد یقینا پشتوانه نظام است و امنیت نظام را برقرار می‌کند و مسئولین می‌توانند به واسطه این پشتوانه بین‌المللی از حق و حقوق مردم دفاع کنند.

وی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم باعث تضمین آینده جمهوری اسلامی و پشتیانی و موفقیت نظام خواهد شد.

عالیشوندی به حضور به موقع مامورین انتظامی و مسئولین شعب اخذ رأی اشاره و اظهار کرد: تمام مأمورین انتظامی قبل از ساعت 8 در شعب مستقر بودند و مسئول شعب آماده رأی گیری از مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: رأی‌گیری از ساعت 8 صبح آغاز شده و به مدت 10 ساعت ادامه دارد و قابل تمدید است که بنای ما این است که تا اخذ آخرین رأی شعب فعالیت داشته باشند و تا هر زمان مردم حضور داشته باشند با هماهنگی وزارت کشور و درخواست فرمانداران و استانداران زمان رای گیری تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان