کد خبر: ۱۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

مدارس استان فارس روز شنبه 30 اردیبهشت ماه تعطیل اعلام شد

روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: همه مدارس این استان روز شنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.
به گزارش شیرازه، مدیر اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: همه مدارس این استان روز شنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

حمیدرضا شعبانی جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به این که بیشتر مدارس استان فارس، شعبه اخذ رای هستند و شمار زیادی از فرهنگیان استان در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت دارند، مدارس استان در 2 نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

فرایند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح جمعه با استقبال و حضور گسترده مردم در شهر شیراز همزمان با دیگر نقاط استان فارس و کشور آغاز شده است.

بنا بر اعلام رئیس ستاد انتخابات استان فارس، انتخابات 29 اردیبهشت ماه در سه هزار و 571 شعبه اخذ رای در این استان برگزار می شود که از این تعداد، 2 هزار و 563 شعبه ثابت و یک هزار و هشت شعبه ثابت هستند.

هادی پژوهش جهرمی افزود: این شعب کار رای گیری از مردم استان در 102 شهر، 162 نقطه عشایری و 2 هزار و 230 روستای استان فارس را برعهده دارند.

به گفته وی، تعداد افراد واجدان شرایط رای دادن در استان فارس، سه میلیون و 512 هزار و 961 نفر هستند که از این تعداد، حدود 79 هزار نفر رای اولی هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس، در روستاهای کمتر از 20 خانوار انتخابات شوراها برگزار نمی شود اما آرای مردم این روستاها جهت انتخابات ریاست جمهوری به وسیله صندوق های سیار اخذ می شود.

مردم استان فارس علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، از میان 17 هزار و 264 داوطلب برای کرسی های شورای شهر و روستای خود نیز افراد مورد اعتماد و اصلح را انتخاب خواهند کرد.

در 10 شهر استان شامل آباده، فیروزآباد، داراب، کازرون، نورآباد، لار، مرودشت، فسا، جهرم و صدرای شیراز انتخابات به شکل تمام الکترونیک برگزار می شود.
نظرات بینندگان