کد خبر: ۱۱۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

قهرمانی تیم کشتی نی ریز در مسابقات 5 جانبه جام شهید صادق صادقی

تیم کشتی نی ریز موفق شد عنوان نخست مسابقات 5 جانبه جام شهید صادق صادقی که به میزبانی این شهر و با حضور تیم های زرقان، فسا، شیراز و جهرم برگزار شد را با 247 امتیاز به دست بیاورد.

به گزارش شیرازه،  تیم کشتی شهرستان نی ریز در مسابقات 5 جانبه ای که تحت عنوان جام شهید صادق صادقی در سالن شماره 1 این شهر برگزار شد، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

مسابقات 5 جانبه کشتی به میزبانی نی ریز و با حضور تیم های زرقان، فسا، شیراز و جهرم در سالن شماره 1 استادیم شهدا این شهر تحت عنوان  جام شهید صادق صادقی برگزار شد.


شایان ذکر است: در پایان این مسابقه تیم نی‌ریز با 10 مدال طلا، 10 نقره و 7 برنز و 247 امتیاز به مقام اول رسید و  تیم‌های  زرقان با 178، فسا با 154 ، شیراز با١140 و جهرم با 53 امتیاز دوم تا پنجم شدند.


در این رقابتها به نفرات اول تا سوم رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 25 وزن از سوی هیئت کشتی‌حکم قهرمانی و کاپ اهداء گردید.


عین‌اله زارع دبیر هیئت کشتی شهرستان نی ریز هدف از برگزاری  این مسابقات را  کسب آمادگی بیشتر کشتی‌گیران نی‌ریز برای حضور قدرتمند در مسابقات استانی دانست و گفت: در این مسابقات می‌خواستیم کشتی گیرانمان را محک بزنیم .


گفتنی است: مربیگری تیم کشتی نی ریز را عین‌اله زارع و محسن گلبو عهده‌دار بودند.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: کشتی ، خردسالی ، نی ریز
نظرات بینندگان