کد خبر: ۱۱۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود سایه جنگ را از آمریکا هدیه گرفت

مدیرمسئول کیهان، حمله روحانی به برخی از کانون‌های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ برخی کشورهای عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود، سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.
آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود سایه جنگ را از آمریکا هدیه گرفتبه گزارش شیرازه، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره اجلاس روز شنبه (30 اردیبهشت) ریاض که با حضور ترامپ و سران کشورهای عربی تشکیل شده است، گفت: در این اجلاس تشکیل «ناتوی عربی» در دستور کار قرار گرفته و رسما اعلام شده که هدف آن مقابله با نفوذ ایران است.

وی اضافه کرد: دونالد ترامپ یک قرارداد ۵۰۰ میلیارد دلاری با آل سعود امضا کرده است که ۱۱۰ میلیارد دلار آن به فروش تسلیحات به عربستان اختصاص دارد.

شریعتمداری همچنین گفت: برخلاف ادعای پر سر و صدای آقای روحانی که سایه جنگ را از سر کشورمان دور کرده است، اجلاس ریاض با دستور کار تشکیل ناتوی عربی و فروش ۱۱۰ میلیارد دلار تجهیزات نظامی حاکی از آن است که وادادگی های دولت یازدهم، نه فقط دندان آمریکا را برای تجاوز به کشورمان تیز کرده است بلکه کشورهای فکسنی عرب را هم که قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم و اظهار عجز آشکار آن در مقابل دشمنان بیرونی جرات نداشتند حتی تصور مقابله نظامی با ایران را به مخیله خود راه بدهند تا آنجا جری کرده که بدون پرده پوشی از تشکیل ناتوی عربی برای مقابله نظامی با ایران سخن می گویند.

مدیر مسئول کیهان ادامه داد: البته اگر آمریکا، طرف مقابل خود را دولت واداده کنونی می دانست لحظه ای در تجاوز به کشورمان تردید نمی کرد ولی به خوبی می داند که وادادگی دولت کنونی ربطی به مردم پاکباخته و رزمندگان جان برکف ایران ندارد و فقط به همین علت است که جرات نمی کند دست به حماقت بزند.

شریعتمداری اظهارات روحانی در تبلیغات انتخاباتی و حمله وی به برخی از کانون های اقتدار نظام را باعث جری شدن آمریکا و شیوخ عیاش برخی از کشورهای دست نشانده عربی دانست و گفت: دولت آقای روحانی در اولین روز انتخاب خود به ریاست جمهوری ایران سایه جنگ را برای ملت سوغات آورده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان