کد خبر: ۱۱۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

تشریح برنامه‌های سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اقلید در نشست خبری خود با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های سپاه پاسداران به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت.

به گزارش شیرازه، سرهنگ دوم پاسدار مهدی صالحی جانشین فرماندهی بسیج سپاه اقلید درگفت وگو با ما به تشریح برنامه‌های بسیج سپاه اقلید به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: تجاوز رژیم بعثی در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ، که با هدف جلوگیری از حرکت انقلاب اسلامی و سقوط نظام جمهوری اسلامی از طرف استکبار جهانی به کشور ایران در حالیکه هیچگونه آمادگی دفاعی و مردمی وجود نداشت صورت گرفت و منجر به اشغال بخش‌هایی از خاک میهن عزیز ما شد.


وی ادامه داد: بعد از آن، رژیم بعثی علی‌رغم برآورد انتظاری که داشت، با اولین مقاومت‌های مردمی در روستاها و شهرهای مرزی به ویژه در خرمشهر، سوسنگرد و هویزه رو به رو گردید و مدت‌ها با تمام توان با نیروهای انقلابی و مردم کوچه و بازار می‌جنگید.


وی افزود: امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برنامه‌های اثرگذاری در سطح شهرستان  تدوین شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپاه اقلید گفت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مذهبی خواهد بود که در همه آن‌ها سعی شده از شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان الگوسازی شود.

وی به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و اجرای برنامه‌های ورزشی ازجمله برنامه‌های سپاه ناحیه اقلید در این ایام خواهد بود.

منبع: کلیدفارس

برچسب ها: شهرستان ، اقلید ، خرمشهر
نظرات بینندگان